Gravatar

#1 filmz-MikY 16 år siden

Har netop lagt sidste hånd på mit andet kortfilmsprojekt "Gehenna" (tidligere kendt som "Operatøren"/"The Projectionist").

Filmen kan downloades her:

Gehenna

Hmm, håber linket virker - det har drillet mig før.

Jeg vil sætte stor pris på jeres feedback. På forhånd tak.
Gravatar

#2 filmz-MiniJack E! 16 år siden

Hejsa,

Jeg har lige set den, den bliv linket til mig inde på Facebook :-) Jeg synes den er god, rigtig god kameraføring, flot lyssætning og gode præstationer af skuespillerne, som dog heller ikke skulle huske for mange replikker ;-) Personligt er jeg til film med lidt mere handling og historie, men taget ud fra det som filmen er, nemlig en gyser/spændningsfilm, synes jeg den er god. Håber også snart jeg kan ligge min kortfilm op på siden, desværre kommer den nok først henover sommeren. Der er det Simon Sears som spiller hovedrollen, og som er forlovet med Simone der spiller "hovedrollen" i denne film :-)

Men Keep up the god work!
Gravatar

#3 Killkaj 16 år siden

Wuhuuu :O :D

Ved ik rigtig hva jeg skal sige, andet end det pisser mig af, at man ikke får at vide hva ligene skal bruges til, selvom det giver en del af det der "Crazy/psyco" stemning ;) Soundtracket var også mega genialt:) Og de der blod splat- tekster til sidt, er fedt lavet + at de aller sidste tekster, hvor man ser "skuespillerinden" blive kørt væk på briksen.. For silvan det var godt:)

Fed film! Mer af det tak!:D
Gravatar

#4 filmz-MikY 16 år siden

Tak for de positive tilbagemeldinger, knægte.
Gravatar

#5 filmz-MiniJack E! 16 år siden

"Knægte" De sgu længe siden jeg er blevet kaldt en knægt, men takker ;-)
Gravatar

#6 Killkaj 16 år siden

Juhuu! jeg er en knægt:b
Gravatar

#7 filmz-MikY 16 år siden

Det var så lidt, junior ;)
Gravatar

#8 gi-jones 16 år siden

Jeres indledning gjorde lidt ondt. En noget tung og lidt ligegyldig dialog. Men så snart de forlader biografen bliver det godt :) I har helt sikkert godt styr på Jeres action-cam og selvom handlingen er lidt tynd, så er virkningen helt klart god. Er specielt vild med den lange kameratur i det mørke rum, hvor hun gemmer sig op ad stolpen. Klipningen arbejder også godt for Jer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 filmz-MikY 16 år siden

Tak for dit input, gi-jones. Ja, indledningen er lidt lang, men set-up'et er jo et nødvendigt "onde", før vi kan komme igang med alt det sjove.
Gravatar

#10 gi-jones 16 år siden

Og det er netop der problemet er. Det virker lidt som om I har tænkt at det bare skulle overståes, men setuppet er jo netop helt vildt vigtigt for at vi lærer karaktererne at kende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: