Det lyder nice. Jeg går lige for tiden og arbejder mig op i netto ( til at blive Boss ) men jeg vil vildt godt være med til at lave lidt film i ny og næ. Jeg har prøvet at komme med på nogen her på siden men de er alle gået i vasken, øv øv. Så hvis i mangler en mand, så må i godt skrive. Jeg har noget erfaring med at filme og klippe, og vil godt have lidt mere så jeg en dag kan lave min egen film. Har lidt ide'er men er ikke kommet igang da jeg ikke snakker med så mange om film.
Efter at været kuldsejlet med mit projekt, på grund af en dårlig producer, ser det nu ud til at min triologi om kærligheden bliver en realitet. Jeg er derfor gået i gang med at skrive manuserne om, sammen med en professionel, til Amerikanske forhold og på engelsk, hvilket er en meget spændende process, for man kommer på nye ideer når personerne skifter miljø, selvom temaerne er universielle.
Det er også besluttet, hvis sponsoraftalerne falder på plads, skal den skydes på 35 mm og jeg selv kommer til at sidde i instruktørstolen på alle 3 og ikke kun den første, som det først var planlagt.
Der er stadig meget som skal falde på plads, inden vi kan begynde, men 2 skridt frem er da bedre end et tilbage :)
#24 - Lyder ekstremt spændende. Sig endelig til, hvis du har brug for et ungdommeligt pust fra sidelinjen. Jeg kunne jo eventuelt instruere én af filmene, hvis tjansen er for hård for dig. Du ved, bare for at gøre dig en tjeneste :)
# 27 Du kan få manuserne til gennemlæsning når de er færdige og fortælle mig om, hvordan du vil realisere dem og udfra det kan vi se om du har den rette ånd til projektet ;)
# 28 Ja, den første producer vi havde tog r.... på os, så nu er den lagt over på andre hænder. Det bliver en indie film, men tilgengæld har vi 75% kontrol over projektet.
#21 filmz-ambu 18 år siden
#22 gi-jones 18 år siden
#23 Patriarch 18 år siden
#24 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Det er også besluttet, hvis sponsoraftalerne falder på plads, skal den skydes på 35 mm og jeg selv kommer til at sidde i instruktørstolen på alle 3 og ikke kun den første, som det først var planlagt.
Der er stadig meget som skal falde på plads, inden vi kan begynde, men 2 skridt frem er da bedre end et tilbage :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#25 gi-jones 18 år siden
#26 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 JannikAnd 18 år siden
#28 Patriarch 18 år siden
fedt! Jeg undrede mig også lidt over hvor dit projekt var blevet af :)
#29 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#30 filmz-Crystalstar1200 18 år siden