Gravatar

#31 Patriarch 18 år siden

Det lyder rigtig godt. Håber det bliver en realitet, og går dig godt! Husker stadig vores snak om dine ideer.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 JannikAnd 18 år siden

#29 - Jeg vil under alle omstændigheder meget gerne læse et final draft. Om ikke andet kan jeg give et par råd, det kan altid betale sig at få andres perspektiver :)

Men det lyder spændende og ambisiøst, og jeg ønsker dig al held og lykke. Glæder mig til at se nærmere :)
Gravatar

#33 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 31 Takker, jeg har faktisk dig i tankerne til noget af musikken :)

# 32 Takker - Alle gode råd og velmende kommentarer er altid velkommen :)

Jo, det er et abisiøst projekt, som startede som et hygge/lære projekt for en del år siden, da jeg var i lærer som producer.

Faktisk sendte vi et draft til folkene på Project Greenlight, men min amerikanske kontakt fik svar fra dem, hvor de faktisk syntes vi skulle lave den selv og derefter få Miramax eller Hallmark til at distribuere den. Vi er dog ikke så langt endnu så vi kan kontakte dem, men min amerikanske kontakt arbejder pt. på at skaffe sponsorer og en distrubutør og har bedt mig om at bruge min energi på historierne og manuserne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#34 davenport 18 år siden

Så hils Wienstein-brødrene fra mig og sig at de gør et bang-up-job ;D

Så cool!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 Patriarch 18 år siden

Spændende :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#36 SpielbergFreak 18 år siden

Det lyder fandme kanon! tillykke med fremgangen!

Hvornår regner du med at de skal optages? Du siger jo 35 mm, og så får jeg jo blod på tanden må jeg nok indrømme.

Har du fundet teknisk crew? Jeg kommer hjem fra England til juni næste år. Det sidste halve år på skolen, skyder vi på 35 mm Panavsion kameraer, så hvis ikke du har fundet en fotograf, så tager jeg da gerne tjansen:-)

Gravatar

#37 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 36

Ja, jeg havde faktisk opgivet det hele efter at projektet kuldsejlede og det hele røg på gulvet med et brag, men en god ven fik mig til at prøve igen.

Da vi jo er en indie produktion, er der mange ting, som skal falde på plads før vi kan begynde at fx caste, men jeg tænker meget mere end tidligere over, hvordan jeg vil have den "skal se ud" nu hvor jeg skriver den igennem for 117 gang. For mig er det vigtige ikke at den bliver lavet i 2006 eller måske 2007, men på et tidspunkt jeg har sammensat det helt rette hold og med den rette ånd. Efter fiaskoen tager jeg den helt med ro og satser mere på at gå fremad, skridt for skridt, end satse for stort igen. Jeg lod mig rive lidt for meget med sidst fordi historierne er meget personlige for mig og jeg blev overvældet, at at andre også kunne lide dem.

Glæd dig ... uhhh de kameraer er for fede. Det var sjovt at lære og bruge 16 mm og DV, men efter at have kigget igennem et 35 mm uhh det var et kick. En instruktør er intet unden en god DP - Har du en showreel eller har du lyst til at mødes over en kop mocca til en snak ???

Det lyder da også som I har gang i et spændende projekt :) - Novellefilm formatet er ret fedt, for der er en masse man kan undlade - held og Lykke også herfra :)

Gravatar

#38 SpielbergFreak 18 år siden

Mange tak.

Mht at være DP på din(e) film. Hvis det ikke er forløbig, så vil jeg gerne vente med at mødes lige p.t. Jeg har nemlig ikke tid lige i øjeblikket, og får nok hellere ikke tid inden jeg tager afsted.

Men hvis ikke du har fundet en anden, i mellemtiden, så synes jeg vi skal slå hovederne sammen, når jeg engang kommer hjem.

Hvad siger du til det....?
Gravatar

#39 elwood 18 år siden

Jeg arbejder ikke på noget endnu, men jeg tror der er muligheder for jeg inde for den nærmere tid bliver tilknyttet til et hvis filmprojekt måske, kan ikke sige mere her 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 38 - Som sagt det er mere vigtig at jeg får de rigtige folk end dem hurtigt produceret, så helt okay for mig.

Skriv ny kommentar: