Crystalstar1200. Tanken om at du kunne få et samarbejde op at stå med Miramax, giver mig satme gåsehud :) - Alt for cool.
SpielbergFreak. Hvor skal de første scener skydes? Ville gerne møde op og se hvordan en seriøs filmproduktion foregår, eftersom man bare går herhjemme og drømmer, og intet aner om det indtil videre...
Jeg har dårligst erfaringer med dem fra Konvas, men der er så mange spændende kameraer og linser, så der håber jeg at min kommende fotograf kan guide mig.
Jeg føler med dig og ved hvordan det føles når ens projekt begynder at smuldre - sender mange trøste tanker !
Okay, har I prøvet at kontakte fx et par lokale politistationer ???
Har I prøvet at kontakte overkudslagre for fx militæret, der måske kan strikke noget sammen der ligner, som mod en credit på strimlen vil give jer det billigt ???
Jeg er glad for alt den hjælp I kom med her på falderebet, men jeg er i samråd med min producer, blevet enige om at instille projektet. Da jeg skal på skole om en måneds tid, er det ikke muligt at starte op igen før jeg kommer hjem, om et års tid.
#41 filmz-FraQ 18 år siden
SpielbergFreak. Hvor skal de første scener skydes? Ville gerne møde op og se hvordan en seriøs filmproduktion foregår, eftersom man bare går herhjemme og drømmer, og intet aner om det indtil videre...
#42 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#43 Thorsby 18 år siden
#44 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Jeg har dårligst erfaringer med dem fra Konvas, men der er så mange spændende kameraer og linser, så der håber jeg at min kommende fotograf kan guide mig.
#45 SpielbergFreak 18 år siden
Som nogen nok har læst skulle vi bruge politiuniformer til vores projekt.
Rigspolitiet kan ikke låne os dem alligelvel!!! Vi skal bruge mindst 10, gerne flere. Mindre er selvfølgelig også en hjælp.
De skal bruges fra fredag d. 4/8
Er der nogen der kan hjælpe?!?
Mit nummer: 24 94 50 94
Mvh
Allan
#46 Patriarch 18 år siden
Suuuper nedtur. Hvad gik galt?
#47 SpielbergFreak 18 år siden
Aner det ikke, kludder i komunikationen.... Jeg har også erfaret at vi ikke for skaffet de biler vi skulle bruge.
Så jeg tror faktisk kun der er en udvej, jeg har bare ikke rigtig fattet det endnu.
PIS!!!
#48 Patriarch 18 år siden
Ellers må du lige lave noget andet så, inden du tager afsted.
#49 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Okay, har I prøvet at kontakte fx et par lokale politistationer ???
Har I prøvet at kontakte overkudslagre for fx militæret, der måske kan strikke noget sammen der ligner, som mod en credit på strimlen vil give jer det billigt ???
Hvilken type biler skal I bruge ???
#50 SpielbergFreak 18 år siden
Tak for opbakningen.
Mvh
Allan