Gravatar

#61 filmz-gimleno1 19 år siden

Det har jeg selv som sagt også, men ved at man almindeligvis siger at casting er film og audition er teater. I og for sig betyder det jo mindre hvis folk bytter dem om, man ved jo alligevel hvad der er tale om, så egentligt er det slet ikke så vigtigt.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#62 =galledalle= 19 år siden

Denne diskusion udvikler sig nok snart til lidt af det forkerte...
Spørgsmålet var hvad man gjorde Cam Looks ikke noget om casting eller audition...
Ikke for noget men opret et andet inlæg hvis det er det i vil diskutere. Det forvirrer mig virkeligt når spørgmålet er om cam looks. Det er pludseligt ikke til at finde svar.

Håber i forstår dette og at vi så ikke ender i en ny diskusion...
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#63 gi-jones 19 år siden

#62: Har du ikke fået svar på dit spørgsmål? For hvis du har ville det da være synd at forspilde chancen for endnu en nyttelys diskussion om begreber og betegnelser hehe :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#64 filmz-gimleno1 19 år siden

Næh, men det er vist slet ikke unormalt at en snak her på forummet bliver drejet til at ende i noget helt andet, men du har ret....anyway, tror hvad vi kan udlede er ganske enkelt at hvis du afholder en casting så kan du til en vis grad undgå de spillere der ikke kan undgå at glo i cam ;-)

Og ja da, lad os afholde endnu en ligegyldig diskussion, det er så hyyyyyyyyyyyyyyyyggeligt.....bwargh!
Gravatar

#65 =galledalle= 19 år siden

Jeg har forstået det hele og kan faktisk bruge en del af det...
I skal alle have tak...
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#66 filmz-write-off 19 år siden

#65 Du er hermed i min bog blevet udkåret som top diplomat ;)
Gravatar

#67 =galledalle= 19 år siden

#66 Min aller ydmygste tak for det write-off
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#68 filmz-write-off 19 år siden

#67 Ingen årsag
Gravatar

#69 filmz-huh? 19 år siden

#67 Jeg synes nu casting og auditions i den grad har noget med cam looks at gøre. Jeg har ikke læst alle posts, men tidligere her i tråden skriver nogle om at man måske kunne holde casting og auditions, og på den måde finde ud af om vedkommende kigger i kameraet. Det gi'r jeg dem da helt ret i.
Jeg synes godt diskussioner som denne må gå over til castings og auditions. Men det skal selvfølgelig ikke gå at sporet så det slet ikke har noget med emnet at gøre.

Jeg er med i External Juices crew
-Distortion
Gravatar

#70 filmz-gimleno1 19 år siden

Yups, men tror nu også mest kritikken gik på at endnu en ligegyldig diskussion om termer var under opsejling, for selvfølgelig er det da både relevant og en fordel ;-)

Skriv ny kommentar: