Jeg har skrevet en (meget) kort novelle, som et par bekendte mener, ville gøre sig godt som en kortfilm (nok ca. 5 minutter).
Mit problem med den idé er primært manglen på sfx, og sekundært at jeg ikke aner, hvordan man bærer sig ad med at flytte en novelle-historie til et manuskript.
Jeg er stor modstander af at tænke for meget i produktionsproblemer, når man skriver manuskript. Det skal du lade produktionsteamet om. Sørg for at bibeholde ideen og skrive en god historie. Hvis den indeholder for mange effekter er det et problem, der må kigges på senere. Lad det ikke hæmme dig i første omgang. Jeg er da, som altid, meget interesseret i at læse historien.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-Martin Schou 20 år siden
Mit problem med den idé er primært manglen på sfx, og sekundært at jeg ikke aner, hvordan man bærer sig ad med at flytte en novelle-historie til et manuskript.
Har I nogle pointers?
#2 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Thorsby 20 år siden
#4 chandler75 20 år siden
#5 filmz-Martin Schou 20 år siden
#6 Thorsby 20 år siden
#5 Bring it on...beskriv hvad det er du ser som et problem, og lad os se hvad vi kan komme op med af gode ideer.
#7 filmz-Martin Schou 20 år siden
Historien er ikke specielt stor (~3 A4-sider); kan jeg evt. bare smide den i en post her?
#8 Thorsby 20 år siden
#9 filmz-Martin Schou 20 år siden
#10 gi-jones 20 år siden