det nok fordi min adgangskode ikke er lige den sværeste kode i verden, ellers også hackede han den.
Men hvorfra vidste BUZZ, at DU var bruger på filmz.dk? Og hvis du virkelig var bruger på filmz.dk samtidig med BUZZ, hvad var så dit EGET brugernavn dengang?
Men hvorfra vidste BUZZ, at DU var bruger på filmz.dk? Og hvis du virkelig var bruger på filmz.dk samtidig med BUZZ, hvad var så dit EGET brugernavn dengang?
Lad nu være med at rode dig ud i flere bortforklaringer. Det bliver bare mere pinligt.
IP-adressen har ikke noget med dit password at gøre.
Hmm, så må jeg tro at The Insider lyver !
BN (91) skrev:
Ok, hvad er dét du snakker om ? Jeg kender intet til Buzz og hans narrestreger, jeg læste engang Batsy skrev til mig, at jeg er en ''god troll'', men ikke ligeså god som buzz, oh i miss buzz, derefter ville jeg vide hvem buzz er, og da der var mange der havde ham på ignore-listen, så ville jeg også have ham på ignore-listen, bare forsjov, som jeg skrev ovenpå, måske lyver The Insider, fordi det her er én glimrende chance for at få mig slettet, fordi han tidligere ville have mig slettet.
Kyllingebenet (90) skrev:
Haha, fjols.
Nej jeg tror vist at svaret er at du og Thomsen er nogen fjolser.
På Buzz sprog:
Buzz skrev:
Thomsen (88) skrev:
Lad nu være med at rode dig ud i flere bortforklaringer. Det bliver bare mere pinligt.
IP-adressen har ikke noget med dit password at gøre.
Hmm så må jg tro at th insidr lyer !
BN (91) skrev:
oka hva dét du snak om? jeg kender ik til buzz og hns narestrejer jeg læset enga batsy skre tl mg jg en ''good troll'' mn ik så god som buzz oh i miss buzz defer vi jeg vidde hvem buzz er g var mng der havde ham på ignore-listen så vill jg osse have ham på ignore-listen, bare frsvov som jeg skrev ovn på moski lver te Insidr fordi de her én glimrene chace for at få mg sletet fordi han tidlige vill har mig slettet.
Kyllingebenet (90) skrev:
Haha, fjols.
Neej jg tro vis at svare er du og thmsen er nogen fjolser.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Jeg har Tha Pac derhjemme balsameret på farao-manér. Han ser fucking godt ud i min vestibule - man har vel lov at have det lidt niiize. Jeg låner ham ikke umiddelbart ud, da jeg er rimeligt øm om ham, men på lejebasis kan vi nok finde ud af noget, hvis prisen er rigtig. Hvis nogen ligger inde med nogle relikvier af Dr. Ingrids legeme, kan vi snakke om en barter.
Jeg nominerer det indlæg til Post of the year, og opfordrer samtidig til at vi årligt laver en "Bedste indlæg afstemning".
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Lavendel, jeg tror efterhånden ikke, jeg har tal på, hvor mange brugere, der ønsker dig slettet. Jeg har til gengæld myndigheden til det (og endda også belægget ovenpå dine tidligere narrestreger), men har ikke gjort det. Så klap lige hesten.
Det er ikke 100% utænkeligt, at IP-registreringen er glippet, men det er højst usandsynligt. Til gengæld er det 100% sikkert, at du sidste november sendte flere PM'er til Buzz. Jeg kan af gode grunde ikke læse dem, eftersom det ville krænke brugernes privatliv, men whatever the case, så er der en forbindelse imellem jer.
Lavendel, jeg tror efterhånden ikke, jeg har tal på, hvor mange brugere, der ønsker dig slettet. Jeg har til gengæld myndigheden til det (og endda også belægget ovenpå dine tidligere narrestreger), men har ikke gjort det. Så klap lige hesten.
Det er ikke 100% utænkeligt, at IP-registreringen er glippet, men det er højst usandsynligt. Til gengæld er det 100% sikkert, at du sidste november sendte flere PM'er til Buzz. Jeg kan af gode grunde ikke læse dem, eftersom det ville krænke brugernes privatliv, men whatever the case, så er der en forbindelse imellem jer.
Hmm, det er mærkeligt for jeg har ikke noget som helst kontakt til ham, jeg har kun været på Filmz siden 2012, og hans sidste indlæg må være i 2011, jeg tror nok IP-registreringen er glippet, men jeg giver dig tiladelse at læse dem og fortælle mig hvad der står. Helt ærligt hvem har privatliv via internettet ? De eneste PM´er jeg har skrevet il de andre brugere udover dig er én til Movie 1000 og Kissbye
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
#91 BN 11 år siden
#92 doom WAD 11 år siden
Og igen det har intet med IP'en at gøre :-)
I rest my case ur honor.
#93 Lavendel 11 år siden
Ok, hvad er dét du snakker om ? Jeg kender intet til Buzz og hans narrestreger, jeg læste engang Batsy skrev til mig, at jeg er en ''god troll'', men ikke ligeså god som buzz, oh i miss buzz, derefter ville jeg vide hvem buzz er, og da der var mange der havde ham på ignore-listen, så ville jeg også have ham på ignore-listen, bare forsjov, som jeg skrev ovenpå, måske lyver The Insider, fordi det her er én glimrende chance for at få mig slettet, fordi han tidligere ville have mig slettet.
Nej jeg tror vist at svaret er at du og Thomsen er nogen fjolser.
På Buzz sprog:
#94 BN 11 år siden
#95 TP-DK 11 år siden
Jeg nominerer det indlæg til Post of the year, og opfordrer samtidig til at vi årligt laver en "Bedste indlæg afstemning".
#96 Lavendel 11 år siden
#97 TP-DK 11 år siden
Husk at lave lufthuller i listen, ellers bliver han bare kvalt.
#98 Kyllingebenet 11 år siden
#99 The Insider 11 år siden
#100 Lavendel 11 år siden