#11, Lavendel, tal pænt. Og Doc Doom, stop nu med at fodre trolden. Lavendel, du advares også hermed omkring din spamming. Stop med at blive ved med at poste indlæg om dine andre tråde - enten ser folk dem, eller også er de simpelthen ikke interesserede i det, du skriver, og at opfordre folk - som du gør her - til at spilde tid på dine luftkasteller er ikke blot spildtid, men også usmageligt.
Med respekt for Lavandel (og det kan være svært at mønstre ovenpå hans adskillige brølere), så kan jeg KUN forestille mig, at der er tale om en situation à la Narniabæver. En almindelig troll ville for længst være gået død. Det er den eneste grund til, han har fået endnu en chance. Og så selvfølgelig, at han (Lavandel) omsider var begyndt at poste indlæg med en snert af mening.
Så fortsæt med dét, Lavandel, og læg alt det andet til siden. Stop med at trygle brugere om at poste i dine tråde, stop med at oprette tråde, som allerede eksisterer, stop med at spilde andres tid med luftkasteller som denne tråd (har det helt dårligt på *Icemans vegne, at han har brugt tid og kræfter på at give dig et ordentligt svar) og så klæder det dig ikke i øvrigt ikke åbent blot at gå efter at få fremtvunget en masse indlæg - det er bare "kringlet snak" for "spam".
Med respekt for Lavandel (og det kan være svært at mønstre ovenpå hans adskillige brølere), så kan jeg KUN forestille mig, at der er tale om en situation à la Narniabæver. En almindelig troll ville for længst være gået død. Det er den eneste grund til, han har fået endnu en chance. Og så selvfølgelig, at han (Lavandel) omsider var begyndt at poste indlæg med en snert af mening.
Så fortsæt med dét, Lavandel, og læg alt det andet til siden. Stop med at trygle brugere om at poste i dine tråde, stop med at oprette tråde, som allerede eksisterer, stop med at spilde andres tid med luftkasteller som denne tråd (har det helt dårligt på *Icemans vegne, at han har brugt tid og kræfter på at give dig et ordentligt svar) og så klæder det dig ikke i øvrigt ikke åbent blot at gå efter at få fremtvunget en masse indlæg - det er bare "kringlet snak" for "spam".
Javel. jeg fortsætter med det gode og lægger det dårlige til side, men det faktisk rigtigt at jeg søger en person som har forstand på CGI til en kortfilm jeg er igang med at lave.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Javel. Og du har ikke råd til at bruge 4 kroner på en tom dvd til vedkommende, der afsætter timer, måske dagevis til at arbejde på dit projekt? Nevermind...
#11 Lavendel 11 år siden
#12 doom WAD 11 år siden
#13 The Insider 11 år siden
#14 davenport 11 år siden
#15 doom WAD 11 år siden
#16 Highland Park 11 år siden
#17 The Insider 11 år siden
#18 doom WAD 11 år siden
Hånden på hjertet 1:
Hånden på hjertet 2:
Hånden på hjertet 3:
#19 Lavendel 11 år siden
#20 The Insider 11 år siden