Gravatar

#1 Lavendel 11 år siden

Hej, jeg er igang med at lave en kortfilm (ca. 50 minutter) og søger folk der er god til at lave animationbagrund, animere et par monstre (slager osv.) og nogen mennesker, det må helst se realistisk ud. og vi tilbyder ingen løn eller noget som helst andet ( fx. en dvd af filmen), men får mange tak for din hjælp.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#2 Lavendel 11 år siden

Er der nogen ?
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#3 *Iceman 11 år siden

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at oprette en tråd inde på http://www.cgforum.dk/

Der befinder sig en del kompetente personer, som til dagligt lever af at lave VFX og animation. Tonen kan godt være lidt hård, hvis man ikke lave en meget udspecificeret beskrivelse og tankerne omkring projektet.

Kan dog godt røbe for dig, at animation af bl.a. mennesker tager pænt langt tid, hvis det skal se realistisk ud. Det optimale ville nok være, at få nogle elever fra af animations uddannelserne til at lægge nogle timer i projektet. Det kræver nok der er en grundig beskrivelse af projektet, evt. storyboards af de ting som skal animeres etc.

Kan ikke helt huske det præcist, men mener Pixar brugte ca. en uges arbejde per animator til at lave ca. 4 sekunders fuld animation ;-) Så har du en retningslinje at gå efter!

Men hvis ting kan klares i f.eks. After Effects eller lign. og uden at skulle keyframes 100%, så kan du nok spare en del tid og få nogle ganske fede effekter ud alligevel.

Held og lykke!
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#4 doom WAD 11 år siden

Du skulle prøve at kontakte Edward Kalvehånd Rasputin Carstensen d. II. Han har sjældent dog præcis 62 gange med uden skiftende held forsøgt at animere bl.a. kun Tupac Shakurs endeligt. Det kan kun blive godt. Du kan google ham med delvis succes. Alt med Tha Pac bliver som regel godt.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 11 år siden

Han er også rigtig god til at animere slager, hører jeg. Slager er jo ret svære at animere, da slager har bums, hals og vest.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Kyllingebenet 11 år siden

Jeg kender en der er god til at tegne hagekors i paint, kan det bruges?
Gravatar

#7 doom WAD 11 år siden

Kerry King fra Slayer har senest animeret indtil flere tamfugle. Seks, for at være præcis. Han kan kontaktes på:

http://www.slayer.net/us/home
Gravatar

#8 Lavendel 11 år siden

Jeg mente slanger, og vil helst have en anden til at gøre det gratis, for jeg ved ikke hvordan man bruger sådan noget.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#9 doom WAD 11 år siden

Slager - Slanger - Slayer: whats the difference spø'r jeg blot. Synes du er meget pedantisk her. Du skal ikke regne med at Kerry King gør det HELT gratis men måske for en cameo.
Gravatar

#10 doom WAD 11 år siden

Kyllingebenet (6) skrev:
Jeg kender en der er god til at tegne hagekors i paint, kan det bruges?


Enten er det mig du skriver om, eller også har jeg en klon derude. Begge muligheder er lige blærede.

Skriv ny kommentar: