Ah yes, godt detektivarbejde, Highland Park! Som jeg hermed kan følge op på: Via vores log kan jeg hermed bekræfte, at Lavendel er Buzz. I hvert fald loggede Buzz ind fra den samme IP som Lavendel for et par måneder siden. Det forklarer en del.
Ah yes, godt detektivarbejde, Highland Park! Som jeg hermed kan følge op på: Via vores log kan jeg hermed bekræfte, at Lavendel er Buzz. I hvert fald loggede Buzz ind fra den samme IP som Lavendel for et par måneder siden. Det forklarer en del.
Desværre The Insider, men jeg er ikke Buzz, det kan jeg bevise, Buzz plejer at skrive ret dårligt altså, nj insidr jg er ik Buzz, og sådan skriver jeg ikke, at han loggede inde i den samme IP, er det nok fordi min adgangskode ikke er lige den sværeste kode i verden, ellers også hackede han den. Så nej ikke flot arbejde Highland Park. Nej Lavendel er ikke Buzz !
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Desværre The Insider, men jeg er ikke Buzz, det kan jeg bevise, Buzz plejer at skrive ret dårligt altså, nj insidr jg er ik Buzz, og sådan skriver jeg ikke, at han loggede inde i den samme IP, er det nok fordi min adgangskode ikke er lige den sværeste kode i verden, ellers også hackede han den. Så nej ikke flot arbejde Highland Park. Nej Lavendel er ikke Buzz !
#81 The Insider 11 år siden
#82 Lord Beef Jerky 11 år siden
Lavendel, skift tilbage til dit gamle brugernavn. Du har været savnet, Buzz!
#83 Kyllingebenet 11 år siden
#84 doom WAD 11 år siden
#85 doom WAD 11 år siden
Que? Er det dig, Lavendel? :-D
#86 doom WAD 11 år siden
#87 Lavendel 11 år siden
#88 Thomsen 11 år siden
IP-adressen har ikke noget med dit password at gøre.
#89 MoH 11 år siden
Skulle da være utroligt hvis Buzz var i nærheden af dit wi-fi, kom på dit internet for derefter at logge på filmz..
#90 Kyllingebenet 11 år siden
Hader nogengange min iPhone :'(
Haha, fjols.