Gravatar

#81 The Insider 11 år siden

Ah yes, godt detektivarbejde, Highland Park! Som jeg hermed kan følge op på: Via vores log kan jeg hermed bekræfte, at Lavendel er Buzz. I hvert fald loggede Buzz ind fra den samme IP som Lavendel for et par måneder siden. Det forklarer en del.
War. War never changes.
Gravatar

#82 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ah, det giver meget bedre mening nu.

Lavendel, skift tilbage til dit gamle brugernavn. Du har været savnet, Buzz!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#83 Kyllingebenet 11 år siden

Haha, det her er alt dig godt! :D
Gravatar

#84 doom WAD 11 år siden

Nej Johan, du tager altså fejl! Det er et tilfælde, at Lavendel og Buzz har besøgt samme internetcafe! Det er sandt, han sværger!
Gravatar

#85 doom WAD 11 år siden

Kyllingebenet (83) skrev:
det her er alt dig godt

Que? Er det dig, Lavendel? :-D
Gravatar

#86 doom WAD 11 år siden

Man kunne fristes til at sige, at hverken Indy eller Lavendel kan dø
Gravatar

#87 Lavendel 11 år siden

The Insider (81) skrev:
Ah yes, godt detektivarbejde, Highland Park! Som jeg hermed kan følge op på: Via vores log kan jeg hermed bekræfte, at Lavendel er Buzz. I hvert fald loggede Buzz ind fra den samme IP som Lavendel for et par måneder siden. Det forklarer en del.
Desværre The Insider, men jeg er ikke Buzz, det kan jeg bevise, Buzz plejer at skrive ret dårligt altså, nj insidr jg er ik Buzz, og sådan skriver jeg ikke, at han loggede inde i den samme IP, er det nok fordi min adgangskode ikke er lige den sværeste kode i verden, ellers også hackede han den. Så nej ikke flot arbejde Highland Park. Nej Lavendel er ikke Buzz !
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#88 Thomsen 11 år siden

Lad nu være med at rode dig ud i flere bortforklaringer. Det bliver bare mere pinligt.

IP-adressen har ikke noget med dit password at gøre.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#89 MoH 11 år siden

Skulle da være utroligt hvis Buzz var i nærheden af dit wi-fi, kom på dit internet for derefter at logge på filmz..
Gravatar

#90 Kyllingebenet 11 år siden

Mood Rotcod (85) skrev:
Que? Er det dig, Lavendel? :-D

Hader nogengange min iPhone :'(

Lavendel (87) skrev:
Desværre The Insider, men jeg er ikke Buzz, det kan jeg bevise, Buzz plejer at skrive ret dårligt altså, nj insidr jg er ik Buzz, og sådan skriver jeg ikke, at han loggede inde i den samme IP, er det nok fordi min adgangskode ikke er lige den sværeste kode i verden, ellers også hackede han den. Så nej ikke flot arbejde Highland Park. Nej Lavendel er ikke Buzz !

Haha, fjols.

Skriv ny kommentar: