Come on, Lavendel er en troll. Nægter at tro på andet. Men han kører den rigtigt nok langt ud. Det er næsten imponerende.
Haha, præcist. Forstår ikke at der findes nogen herinde, der er af anden opfattelse. Men hey, jeg hygger mig og er flad af grin over det meste, så ingen sure miner herfra.
Jeg mente slanger, og vil helst have en anden til at gøre det gratis, for jeg ved ikke hvordan man bruger sådan noget.
Den her kan jeg altså ikke lade være med at kommentere på. Hvis slanger er monstre i din verden, hvad er så de andre monstre, der skal animeres? Pipfugle og missekatte?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Den her kan jeg altså ikke lade være med at kommentere på. Hvis slanger er monstre i din verden, hvad er så de andre monstre, der skal animeres? Pipfugle og missekatte?
Hvad med The Scorpion King med Tupac's overkrop der kaster dubs?? :o
Jeg har Tha Pac derhjemme balsameret på farao-manér. Han ser fucking godt ud i min vestibule - man har vel lov at have det lidt niiize. Jeg låner ham ikke umiddelbart ud, da jeg er rimeligt øm om ham, men på lejebasis kan vi nok finde ud af noget, hvis prisen er rigtig. Hvis nogen ligger inde med nogle relikvier af Dr. Ingrids legeme, kan vi snakke om en barter.
#41 Lavendel 11 år siden
#42 Highland Park 11 år siden
#43 PredatorX 11 år siden
#44 PredatorX 11 år siden
Hvor skriver du hvad du selv synes? Har du overhovedet set den? Intet tyder på det.
#45 Kisbye 11 år siden
Derudover, så syntes jeg det er lidt underligt at begynde at anmelde film i en tråd der handler om at finde folk til nogle animationer.
#46 Kyllingebenet 11 år siden
Haha, præcist. Forstår ikke at der findes nogen herinde, der er af anden opfattelse. Men hey, jeg hygger mig og er flad af grin over det meste, så ingen sure miner herfra.
#47 doom WAD 11 år siden
#48 Lord Beef Jerky 11 år siden
#49 Kyllingebenet 11 år siden
Hvad med The Scorpion King med Tupac's overkrop der kaster dubs?? :o
#50 doom WAD 11 år siden