Gravatar

#41 Lavendel 11 år siden

Hvordan dét ? Jeg skriver hvad andre anmeldere har skrevet om filmen, og hvad jeg synes om filmen, mens jeg taler lidt om filmen,dermed én anmeldelse.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#42 Highland Park 11 år siden

Lavendel (41) skrev:
Jeg skriver [...] hvad jeg synes om filmen...
Det er lige netop det, du ikke gør.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43 PredatorX 11 år siden

Come on, Lavendel er en troll. Nægter at tro på andet. Men han kører den rigtigt nok langt ud. Det er næsten imponerende.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#44 PredatorX 11 år siden

Lavendel (41) skrev:
Hvordan dét ? Jeg skriver hvad andre anmeldere har skrevet om filmen, og hvad jeg synes om filmen, mens jeg taler lidt om filmen,dermed én anmeldelse.

Hvor skriver du hvad du selv synes? Har du overhovedet set den? Intet tyder på det.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#45 Kisbye 11 år siden

Det minder nok mere om en omtale, da bruger en masse plads på hvad andre syntes om den, istedet for hvad du syntes om filmen og hvorfor.

Derudover, så syntes jeg det er lidt underligt at begynde at anmelde film i en tråd der handler om at finde folk til nogle animationer.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46 Kyllingebenet 11 år siden

PredatorX (43) skrev:
Come on, Lavendel er en troll. Nægter at tro på andet. Men han kører den rigtigt nok langt ud. Det er næsten imponerende.

Haha, præcist. Forstår ikke at der findes nogen herinde, der er af anden opfattelse. Men hey, jeg hygger mig og er flad af grin over det meste, så ingen sure miner herfra.
Gravatar

#47 doom WAD 11 år siden

Han er jo netop så herlig en troll, fordi han ikke er ekstrem. Derfor er der løbende velmenende brugere, der går i fælden.
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 11 år siden

Lavendel (8) skrev:
Jeg mente slanger, og vil helst have en anden til at gøre det gratis, for jeg ved ikke hvordan man bruger sådan noget.

Den her kan jeg altså ikke lade være med at kommentere på. Hvis slanger er monstre i din verden, hvad er så de andre monstre, der skal animeres? Pipfugle og missekatte?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#49 Kyllingebenet 11 år siden

Lord Beef Jerky (48) skrev:
Den her kan jeg altså ikke lade være med at kommentere på. Hvis slanger er monstre i din verden, hvad er så de andre monstre, der skal animeres? Pipfugle og missekatte?

Hvad med The Scorpion King med Tupac's overkrop der kaster dubs?? :o
Gravatar

#50 doom WAD 11 år siden

Jeg har Tha Pac derhjemme balsameret på farao-manér. Han ser fucking godt ud i min vestibule - man har vel lov at have det lidt niiize. Jeg låner ham ikke umiddelbart ud, da jeg er rimeligt øm om ham, men på lejebasis kan vi nok finde ud af noget, hvis prisen er rigtig. Hvis nogen ligger inde med nogle relikvier af Dr. Ingrids legeme, kan vi snakke om en barter.

Skriv ny kommentar: