Men resten med at udspecificere opgaven, gik dog tabt undervejs....og her klapper fælden. Gratis arbejde i 3d branchen bliver ikke set på med milde øjne. Vil faktisk mene de har behandlet ham utrolig pænt, men nok mest af alt fordi det er et nyt forum.
@ Lavendel. Du kan jo starte med at se nogle af Andrew Kramers tutorials igennem. Han er ret sjov, og man kan lære meget på kort tid. 3D programmer, kræver nok 2-3 år inden du har berørt grundfladen og så er indlæringskurven lige så stejl resten af livet, hvis du vil lære alle facetter af faget og programmerne!
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Du er badass, *Iceman. Men jeg er 99,7% sikker på, at Lavendel har ingen interesse i at lave et sådant projekt.
Du har ret, for meget teknik og alt det der.
The Insider (20) skrev:
Javel. Og du har ikke råd til at bruge 4 kroner på en tom dvd til vedkommende, der afsætter timer, måske dagevis til at arbejde på dit projekt? Nevermind...
Jo, men ved bare ikke hvordan.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Til de uindviede: Lavendel har bedt mig om at forklare, hvordan man laver en anmeldelse. Ærlig talt ville jeg føle, det var spild af tid at bruge megen tid og kræfter på at gennemgå min proces her over for dig, så jeg vil bare sige, at du skal blive ved med at læse og studere andre anmeldelser og så forsøge at skrive dine egne over en længere periode.
Jamen hvordan gør man, Johan? Sig det nu! Sig det!
----
Altså hvis jeg skulle anmelde Ringenes Herre for eksempel:
Det er noget med nogle små trolde der bor i huller som går i habit, og så har en af dem en ørering eller piercing agtig bling-bling, som en der hedder Sau:Ron Harald siger han har taget, så han skylder bare max! Så vader de rimeligt meget rundt og leder efter et bjerg eller en bakke og til sidst er der nogen der kommer ud og sejle eller surfe, vistnok. PS: De har osse ornligt syge sværd og sånnoget.
Det er noget med nogle små trolde der bor i huller som går i habit, og så har en af dem en ørering eller piercing agtig bling-bling, som en der hedder Sau:Ron Harald siger han har taget, så han skylder bare max! Så vader de rimeligt meget rundt og leder efter et bjerg eller en bakke og til sidst er der nogen der kommer ud og sejle eller surfe, vistnok. PS: De har osse ornligt syge sværd og sånnoget.
Fucking dårlig anmeldelse. :)
2 ting mangler, du glemte at give en karakter og du glemte at nævne Tupac.
#21 *Iceman 11 år siden
Der blev da oprettet en tråd på cgforum - http://www.cgforum.dk/forum/viewtopic.php?f=34&...
Men resten med at udspecificere opgaven, gik dog tabt undervejs....og her klapper fælden. Gratis arbejde i 3d branchen bliver ikke set på med milde øjne. Vil faktisk mene de har behandlet ham utrolig pænt, men nok mest af alt fordi det er et nyt forum.
@ Lavendel. Du kan jo starte med at se nogle af Andrew Kramers tutorials igennem. Han er ret sjov, og man kan lære meget på kort tid. 3D programmer, kræver nok 2-3 år inden du har berørt grundfladen og så er indlæringskurven lige så stejl resten af livet, hvis du vil lære alle facetter af faget og programmerne!
#22 The Insider 11 år siden
#23 Lavendel 11 år siden
Jo, men ved bare ikke hvordan.
#24 Lavendel 11 år siden
#25 The Insider 11 år siden
#26 doom WAD 11 år siden
----
#27 The Insider 11 år siden
#28 doom WAD 11 år siden
#29 Kyllingebenet 11 år siden
Fucking dårlig anmeldelse. :)
2 ting mangler, du glemte at give en karakter og du glemte at nævne Tupac.
#30 Lavendel 11 år siden