Gravatar

#51 Lavendel 11 år siden

Lavendel (36) skrev:
Her er min anmeldelse for Movie 43:
Jeg kan anbefale jer at se sådan én film, hvor skuespillerene gøre sig selv til grin, uden nogen særlig grund, det er dog ikke pengenes skyld, hvis det er dét i tror, for skuespillerne gjorde deres optrædender gratis, da filmen blev skudt, ligeså snart skuespillerne havde fri for arbejde, og ikke havde noget andet at gøre. Filmen blev filmet i løbet af 12 år, med 18 forskellige manuskriptforfattere, 13 instruktører og én million 'A-list' skuespillere.

Du kan selv dømme filmen ved at se den usammenhængende og ucensurerende trailer nedenunder, traileren viser alt fra usædvanlig dates (Herunder en berygtet scene med Kate Winslet og Hugh Jackman) til superhelte til nisser med guld: http://www.ign.com/videos/2012/10/04/movie-43-red-...
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#52 doom WAD 11 år siden

Tja, hvis ingen andre citerer en, må man jo gøre det selv. Det er den slagne vej til instant fame.
Gravatar

#53 Highland Park 11 år siden

Lavendel (51) skrev:
eg kan anbefale jer at se sådan én film, hvor skuespillerene gøre sig selv til grin, uden nogen særlig grund...
Det er et udtryk for personlig præference. Hvorfor anbefaler du os kun at se én?

Lavendel (51) skrev:
...usammenhængende...
Det er jo en udtalelse om traileren, ikke filmen. Desuden forbliver det et postulat, når foreløbigt intet tyder på, at du rent faktisk har set filmen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 Thomsen 11 år siden

Lavendel = Bruce?

Nej, jeg er nok bare paranoid og fjollet. Men det er sgutte en almindelig filmfan, der kender navnet Tartakovsky.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#55 Highland Park 11 år siden

Thomsen (54) skrev:
Lavendel = Bruce?
Så gætter jeg på, at det er Buzz, som er vendt tilbage under nyt navn.

Thomsen (54) skrev:
Men det er sgutte en almindelig filmfan, der kender navnet Tartakovsky.
Nej, han gør sig så sandelig umage for at imponere!

Der er lidt aktivitet i CGForum-tråden:
http://www.cgforum.dk/forum/viewtopic.php?f=34&...
Gravatar

#56 Lavendel 11 år siden

Highland Park (53) skrev:
Det er et udtryk for personlig præference. Hvorfor anbefaler du os kun at se én?

Lavendel (51) skrev:
...usammenhængende...
Det er jo en udtalelse om traileren, ikke filmen. Desuden forbliver det et postulat, når foreløbigt intet tyder på, at du rent faktisk har set filmen.
Jeg har set filmen og den er elendig.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#57 Highland Park 11 år siden

Så forstår jeg godt, at du anbefaler den!
Gravatar

#58 Thomsen 11 år siden

Hehe :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#59 doom WAD 11 år siden

Lavendel (56) skrev:
Jeg har set filmen og den er elendig.

Det er jo ikke rigtigt; Elendil er kun med i LOTR FOTR. Alle taler om det; undtagen dig.
Gravatar

#60 Lavendel 11 år siden

Hør nu her Doc Dum/Mood Rottecut eller hvad du end hedder jeg er blevet træt af din trollerier med at LOTR, FOTR og andre dumme indlæg med at ikke læse ordenligt, jeg tror nok at dutrænger til briller,nej faktisk tror jeg at du er ordblind !!!!! Jeg har sat dig på ignore såjeg slipper for at læse dine stupide indlæg !!!

Skriv ny kommentar: