Tommy dog, jeg ved du er blevet konfronteret af folk tidligere der var "skuffede", så lad nu være at være uærlig omkring det her. Vi var en saglig diskussion indtil videre så lad os være ærlige overfor hinanden. Iøvrigt er det usandt at "altid forhører jeg ved producenten", det har jeg eksempler på er direkte usandt, specielt under agurke tiden.
Glemte lige - jo vi har haft denne diskussion før, men intet er jo ændret, problemet er nu større end tidligere - du har min e-mail, skriv til mig for specifikationer men gør det KUN hvis du er OPRIGTIGT interesseret, ellers gider jeg ikke bruge min tid på det ;-)
Er som sagt ikke ude på at tilsvine DASK, jeg fremsætter blot nogle facts. DASK er ikke den eneste, helt sikkert, men det er MEST gennem DASK skuffelserne er kommet så derfor er DASK fremhævet her - det og så fordi DASK, i modsætning til resten, påstår hvor klart de har fremhævet vigtigheden i at deres medlemmer overholder deres aftaler. Måske er dette sandt, men ikke desto mindre er der et UTROLIGT weak link ET eller andet sted i hele paduljen, og hvem ved, måske vi kan finde det sammen så ikke yderligere produktioner bliver bragt i fare pga. den slatne holdning, det ville da kun være glædeligt hvis jeg kunne bidrage til det.
Jeg ser ikke noget weak link. Opslag, og jeg gentager opslag, er på egen regning. Producenten vælger dette frem for at betale sig adgang til databasen!? Vi ved ikke hvem der henvender sig på vores opslag, derfor er det meget svært at foretage sig noget. Når producenten, hvis de er utilfredse, ikke vender tilbage aner vi jo ikke at de er utilfredse.
Det er din henvendelse jeg nævner i det ovenstående, og er vitterligt det eneste sure opstød vi har fået omkring dette! Hvis du kender til andre som har samme holdning har de ikke givet udtryk for det overfor os.
Dengang, og det er vel 2 år siden, kunne du ikke fortælle hvem det var der udeblev. Så er det svært at have en konsekvens?!
Hele denne diskussion handlede jo fra starten om at folk falder fra eller ikke møder op. Dette er en tendens vi også ser i sigende grad, men hvad kan vi gøre ved det?
Hvad kunne man da gøre? Hvorledes kunne man sikre at folk holder deres aftaler, når de søger på opslag?
"Hvad kan vi gøre ved det"? Nævnte du ikke selv lige før at i ekskluderede folk? Men nu virker det lidt som om du har opgivet? Som sagt, kontakt mig og jeg skal give dig nærmere info om hele to produktioner det er sket for, med navne, indenfor de sidste 2 måneder alene.
Du bør nu være glad for at jeg kommer med "et surt opstød" (hvilket jo er hvad du opfatter alt kritik istedet for at overveje værdien i det), fakta er at de fleste andre blot undlader at bruge jer en anden gang fordi man ikke kan regne med "servicen".
Som sagt, mail mig hvis du vitterligt HAR tænkt dig at gøre noget ved tingene - indtil nu har jeg ingen mail fået.
Jeg har skam ikke opgivet, men det virker som at at du er klogere på dette område end mig. Hvis du har en løsning må du gerne bringe den her, så andre kan få gavn af den også.
Navne for produktioner indenfor de sidste 2 måneder. Vil du have at jeg skal henvende mig til mine medlemmer 2 måneder efter at de ikke mødte op. Det skal ske med det samme.
Jeg gør jo noget ved tingene, når jeg hører om dem, som jeg også har nævnt. men jeg vil meget gerne have at du sender mig en mail med de medlemmer, altså medlemmer, der har svigtet deres aftaler. Så kan vi starte derfra ;-)
Du er i offensiven Tommy, den ene af de to produktioner ligger f.eks kun tre dage tilbage hvor kun 6 ud af 40 lovede statister mødte op og resten bare udeblev. Andre eksempler er faldet indenfor den sidste måned også. Vil du have detaljer? Mail mig - har vidst sagt det en del gange nu ;-) Eller du ER måske ligeglad? Det bliver jo spændende at se om du rent faktisk har tænkt dig at holde alle dine flotte løfter denne gang ;-)
Tro mig, jeg skriver ikke dette blot for at have et eller andet at brokke mig over.
Uden at vide så meget om det, er det så ikke dig der bør maile dask når de statister udebliver? Tror ikke dask er synsk og selv kan gætte hvem der blev væk og de derfor skal snakke med :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Lagoni, jeg tror du bør følge lidt med i diskussionen før du kommenterer, søde ven ;-) Jeg har netop givet manden information om dette og tilbudt ham en liste, men den missede du vel lige? Problemet her er jo netop at han ER blevet informeret flere gange, men aldrig håndhævet sine regler om eksklusion til trods - og nu kan han maile mig hvis han MENER det denne gang, for jeg gider ikke bruge mere af min tid på det, hvis han selv aligevel intet gør - det er jo ret enkelt.
Jeg prøver skam at følge med, men du tilbød en liste for de seneste 2 måneder, ikke sandt? Han efterlyser jo en mail hurtigst muligt, nok helst lige dagen efter.
edit: kan se du tilføjede lidt mere i den post. Hvis du har informeret ham(/dem?) hurtigt før, så vil jeg ikke blande mig mere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det er meget godt men hvis man står travlt midt i en produktion hvor folk har valgt at udeblive, så koncenterer man sig nok LIDT mere om at finde erstatninger andetsteds end over at klage til dem der alligevel ikke dukker op, tror du ikke? ;-) Bare lidt at tænke over der..
#21 filmz-gimleno1 19 år siden
#22 filmz-gimleno1 19 år siden
Er som sagt ikke ude på at tilsvine DASK, jeg fremsætter blot nogle facts. DASK er ikke den eneste, helt sikkert, men det er MEST gennem DASK skuffelserne er kommet så derfor er DASK fremhævet her - det og så fordi DASK, i modsætning til resten, påstår hvor klart de har fremhævet vigtigheden i at deres medlemmer overholder deres aftaler. Måske er dette sandt, men ikke desto mindre er der et UTROLIGT weak link ET eller andet sted i hele paduljen, og hvem ved, måske vi kan finde det sammen så ikke yderligere produktioner bliver bragt i fare pga. den slatne holdning, det ville da kun være glædeligt hvis jeg kunne bidrage til det.
#23 filmz-dask 19 år siden
Det er din henvendelse jeg nævner i det ovenstående, og er vitterligt det eneste sure opstød vi har fået omkring dette! Hvis du kender til andre som har samme holdning har de ikke givet udtryk for det overfor os.
Dengang, og det er vel 2 år siden, kunne du ikke fortælle hvem det var der udeblev. Så er det svært at have en konsekvens?!
Hele denne diskussion handlede jo fra starten om at folk falder fra eller ikke møder op. Dette er en tendens vi også ser i sigende grad, men hvad kan vi gøre ved det?
Hvad kunne man da gøre? Hvorledes kunne man sikre at folk holder deres aftaler, når de søger på opslag?
Mvh
Tommy Duus
DASK
#24 filmz-gimleno1 19 år siden
Du bør nu være glad for at jeg kommer med "et surt opstød" (hvilket jo er hvad du opfatter alt kritik istedet for at overveje værdien i det), fakta er at de fleste andre blot undlader at bruge jer en anden gang fordi man ikke kan regne med "servicen".
Som sagt, mail mig hvis du vitterligt HAR tænkt dig at gøre noget ved tingene - indtil nu har jeg ingen mail fået.
#25 filmz-dask 19 år siden
Navne for produktioner indenfor de sidste 2 måneder. Vil du have at jeg skal henvende mig til mine medlemmer 2 måneder efter at de ikke mødte op. Det skal ske med det samme.
Jeg gør jo noget ved tingene, når jeg hører om dem, som jeg også har nævnt. men jeg vil meget gerne have at du sender mig en mail med de medlemmer, altså medlemmer, der har svigtet deres aftaler. Så kan vi starte derfra ;-)
Tommy Duus
DASK
#26 filmz-gimleno1 19 år siden
Du er i offensiven Tommy, den ene af de to produktioner ligger f.eks kun tre dage tilbage hvor kun 6 ud af 40 lovede statister mødte op og resten bare udeblev. Andre eksempler er faldet indenfor den sidste måned også. Vil du have detaljer? Mail mig - har vidst sagt det en del gange nu ;-) Eller du ER måske ligeglad? Det bliver jo spændende at se om du rent faktisk har tænkt dig at holde alle dine flotte løfter denne gang ;-)
Tro mig, jeg skriver ikke dette blot for at have et eller andet at brokke mig over.
#27 lagoni 19 år siden
#28 filmz-gimleno1 19 år siden
#29 lagoni 19 år siden
edit: kan se du tilføjede lidt mere i den post. Hvis du har informeret ham(/dem?) hurtigt før, så vil jeg ikke blande mig mere.
#30 filmz-gimleno1 19 år siden