Gravatar

#41 filmz-andy kaufman 19 år siden

meget morsomt... Igen er en fra BI banden på banen for at beskytte en anden fra BI banden.
Gravatar

#42 filmz-gimleno1 19 år siden

#39+#41 Sorry Kaufman, husker dig ikke. Jeg vil gøre dig en tjeneste og lade dine indlæg stå for sig selv, de taler fint for sig selv uden kommentar.

#40 Næh, jeg syntes efterhånden den rammer seriøsiteten i denne tråd meget godt ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#43 filmz-gimleno1 19 år siden

Kaufman, jeg fandt iøvrigt aldrig ud af hvad det link til Scope skulle gøre godt for? Vær rar at uddybe?
Gravatar

#44 JannikAnd 19 år siden

Gimle, det kunne være, du skulle gi' lidt efter folks ønsker. Da jeg selv er ung filmskaber, forstår jeg din frustration mht. manglende engagement hos skuespillere - har selv oplevet dette med arbejdskraft fra DASK.

Du har en pointe i dine indlæg, men de overskygges af din måde at tiltale folk (i dette tilfælde Tommy Duus). Jeres kontroverser skal I endelig fortsætte med, men før den på et fornuftigt plan og tiltal folk på en måde, du forventer retur. Ud fra dine indlæg og disses imponerende vokabular, er det tydeligt, at du ikke er helt dum. Derfor burde du selv kunne forstå folks "anklager". At du så vælger at gnide salt i såret ved at ignorere opfordringen og i stedet fortsætter i højere gear, er for mig lidt uforståeligt og unødvendigt for en som dig.

Den manglende seriøsitet, som du omtaler i #42, er vist lidt fremprovokeret af dig selv, hvilket er synd, da det er dig selv, der bringer debatten på bane. Måske dette skyldes, at Tommy Duus ikke giver dig ret...?

Anyway, jeg synes du skal fortsætte diskussion, men gør det da for pokker på en måde, så denne bliver det hovedsagelige, og ikke din arrogance i din tiltale.

Det skulle da ikke være for meget forlangt? :)
Gravatar

#45 filmz-gimleno1 19 år siden

Jannik, tak for dit indslag, men for at være helt ærligt så gider jeg ikke finde babypudder og fløjlshandsker frem for at skrive et indlæg, hvis du forstår hvor jeg vil hen ;-)

Jeg beretter om egne erfaringer, og de holdning jeg har fået på grund af dem - intet andet. Det har ikke noget at gøre med at folk ikke giver mig ret - det respekterer jeg selvfølgelig - men det ændrer jo ligesom ikke på de erfaringer jeg har gjort mig, og det er det mange herinde ikke helt ser ud til at kunne forstå.

Blot for at gøre det klart, jeg gider ikke lave flere indslag i den her tråd, jeg syntes det er ude af context og dybest ser trukket ned på et tåbeligt plan hvor det nu kun handler om at kalde folk for ting fremfor at fremhæve facts, hvilket rent faktisk VAR hvad jeg selv gjorde.. Så... Benyt jer af muligheden og giv mig svineren som altid, velvidende at jeg hverken læser eller svarer ;-)
Gravatar

#46 filmz-gimleno1 19 år siden

Og så gik det lidt hurtigt, så adskillige typos smuttede ind, men hey, hyg jer med at afkode det ;-)
Gravatar

#47 gi-jones 19 år siden

#41: Hmm. Mange tak. Jeg prøvede i grunden bare at lette stemningen herinde lidt. Faktisk vil jeg helst helt undlade at tage side i denne diskussion, der efterhånden har fået gentaget alle parters argumenter så rigeligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#48 filmz-netrom1 19 år siden

#15 Dask, Jeg har kun gode erfaringer med dask(Tommy). vi har fået hjælp der fra, på nas kontoen flere gange til både skuespillere og statister. Det eneste negative jeg har hørt om Dask er fra medlemmerne som syntes det er dyrt at være medlem. Men har da også hørt fra de selvsamme at de syntes det havde været pengene værd.

#39 Det er rigtigt at det ikke er let at finde statister til "No buget film" Der skal laves en masse om i sidste øjeblik når der ikke kom 40 statister men kun 10. og så kan det let komme til at virke uprofesionelt. Men tilgengæld så er de statister som mødte op, sikker på at komme med :-) ja nogle op til flere gange endda. Men det er ærveligt at skulle læse det på et forum,,,,Der hænger et sjovt skilt hos min lokale grilbar,,,,Hvis du er tilfres, så sig det til andre. Er du utilfres så sig det til os.

#41 Ja vi prøver at holde en beskyttende hånd over kære gimleno1. Han har jo de sidste 40år været fredsmæler i mellemøsten. Først har efter Jasiarafats død, har vi igen kunne nyde godt af hans venlige, rolige og gemytelige sind. Tror ikke der er nogen i dette forum som ikke har sidet og dagdrømt til hans søde og altid imødekommende porisi. :-)
Nej gimleno1 er da en voksen mand og han kan helt sikkert klare sig selv. Men man kan ikke altid genkende den gimleno1 man kender, i de rødglødene indslag man læser fra ham/dig.

#15 dask igen. Jeg var udefor at sende et opslag til dig, og så pluslig vældede det ind fra OnlineCasting,,,,?? Har i et samarbejde eller er det ren industrispionage?

MvH Netrom1
Gravatar

#49 filmz-dask 19 år siden

Kære netrom1

Jeg takker for dit indlæg. I en sådan diskussion kan man godt føle lidt klemt og man kommer til at tænke på om man gør noget galt. Jeg får dog de modsatte bekræftigelser næsten hver dag, men kritik af ens hjertebarn(DASK)rammer en. Jeg har haft en meget voldsommere meningsudveksling med gimleno1 for et par år siden, men er glad for at jeg fandt ud af at det var samme person der rettede den kritik. Dengang generaliserede han også med at alle var utilfredse med DASK. Han var talerør for en alle filmfolks mening. Han er så den eneste der tør stå frem med den!?

Jeg kan godt li skiltet fra grillbaren, den er meget rammende også til denne diskussion.

Ang. Onlinecasting, kan jeg fortælle at et sagsanlæg er på vej. Onlinecasting driver en ulovlig forretning på flere områder. Den ene er industrispionage og den anden er at lokke unge mennesker med drømme og stjernestatus, samt falsk markedsføring.

Eksempel: Onlinecasting copy-paster ikke alene alt hvad DASK-online har på siden af opslag, men er også frække nok til at fortælle omverdnen at de eksempelvis samarbejder/ finder statister til DR serier i samarbejde med Onlinecasting. Teksten fra DRs hjemmeside kopieres og sættes op på onlinecastings hjemmeside som unge håbefulde skal betale for at få adgang til, hvor de blot kan gå på tekst tv eller hente informationerne på DRs hjemmeside. Vel at mærke betale, efter at de har oprettet en gratis profil!

DR er blot et eksempel, de skiltrer med mange modelkonkurrencer på lignende vis.

Den falske markedsføring er en længere opremsning, men fake profiler er der masser af...

Samarbejde, absolut nej...

Mvh
Tommy Duus

DASK
Gravatar

#50 filmz-onlinecasting 19 år siden

Til hvem det måtte vedrøre

Der er i forbindelse med dette forum blevet rettet flere anklager mod Onlinecasting; særligt synes en vis hr. Tommy Duus at være forhippet
på at stille Onlinecasting i dårligt lys.

Vi har gennem længere tid, med en vis føjelig eftergivenhed, set gennem fingre med hr. Duus' "smædekampagne", da den hidtil hovedsageligt har haft karakter af den form for harmløs propaganda, der har tendens til at opstå konkurrenter imellem.

Nuvel, hr. Duus er åbenlyst truet af Onlinecasting, rent forretningsmæssigt, og ser åbenbart ingen anden udvej end at ty til mudderkastning, og han har senest, med fine ord som industrispionage og falsk markedsføring, nået et nyt lavmål.

Påstande af denne art savner tydeligvis et sagligt grundlag og disse er i øvrigt fuldkommen usande. Vi håber at folk gennemskuer hr. Duus' beskyldninger, som de nedrige uunderbyggede løgne de nu engang er.

Vi håber at det vil være unødvendigt at minde hr. Duus om, hvor åbenlagt et søgsmål for injurier ville være på dette tidspunkt.

Hvorvidt en domfældelse vil være sikret kan der kun gisnes om, men anklagepunktet og dets grundlag taler for sig selv.

Endvidere håber vi at eventuelle misforståelser, som følge af hr. Duus' uheldige udtalelser, er blevet rettet ved denne post.

Såfremt der er yderligere kommentarer/spørgsmål bedes de rettes personligt til Onlinecasting.

Skriv ny kommentar: