Men nok om det - jeg gider ikke bruge mere tid i denne tråd, føler det er rimeligt frugtesløst - men kære Tommy, mail mig hvis du vil vide mere....ingen grund til at bruge folks tid herinde på det her pjat
Kommer lige med lidt off-topic her, beklager meget.
gimle, min søde kære lille ven, når du diskuterer virker det ret nedladende og arrogant, at tiltale folk som "søde ven" og/eller "kære xxx". Det er sikkert ikke ment sådan, men det ser ikke specielt godt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#32 Ret irrelevant indslag der, syntes du ikke NayZe - specielt hvis de andre ikke føler sig trådt på over det? Jeg bruger ikke fløjlshandsker, men uuuundskyld da for min enormt hååårde tone, skal jeg putte en masse smilies og *kyzzzz* på også? ;-)
Nu er der slem forskel på, hvor det bliver brugt. Når jeg får breve, eller når folk jeg kender siger kære/søde, så er det som ofte venligt ment, og aldrig midt i en debat. Hvis det endeligt sker, så er det tydeligvis fordi det skal forståes som værende en nedladende bemærkning.
Du bruger "søde ven" og "kære ..." hver gang, der er en, der har en anden mening end dig selv. Og det virker som om, du taler direkte ned til folk, som om de ikke havde forstået det du siger, og du derfor må tage dem i hånden, og lede dem hen til den store sandhed.
Det var offtopic, og det beklager jeg. Diskuter i nu bare jeres statist-halløj færdig.
[edit] Og der ændrede du så hele din post. [/edit]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Heh, ja....jeg vil undlade at kommentere yderligere, føler ikke helt det er nødvendigt...og skal i øvrigt også undlade at nævne hvor arrogant opførsel det er at rette på folk på et så papirtyndt grundlag - fangede du den? ;-)
6 ud af 40 statister!? Og du ved med sikkerhed at det er statister fra DASK? Uanset om de er fra DASK, eller hvor de er fra, så kunne det godt tyde på at det er denne produktions kommunikation den er gal med, eller mangel på koordineringsevne.
Er dette ikke tilfældet, så burde statistkoordinatoren give mig et praj. Ikke dig, men statistkoordinatoren. Lagoni har en pointe ;-)
Hvis man ikke lige får givet dask besked med det samme, svarer det i mine øjne lidt til at man først klager over en ting når garantien er udløbet, selv om fejlen har været der længe. Det hjælper ikke. Men jeg kan da sagtens forstå der er meget andet at se til under sådan en produktion.
Men vil da lige give NayZe ret, det virker lidt nedladende når du bruger de udtryk og trækker imo diskussionen ned på et forkert niveau. Og at du så insinuerer at NayZe er arrogant, hjælper ikke ligefrem på sagen. Men nu skal jeg nok lade det ligge, vi har vel alle vores måde at diskutere på...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gimleno, du kan godt se at det nu er ved at boble op, det jeg skrev med dig om engang, ikke? Arrogance, nedladende bemærkninger og vendninger der lader til at du aldrig nogensinde har hørt om janteloven. Tag det som en hjælp, og ikke som en fornærmelse.
Jeg arbejder med sommerhusudlejning. Tyskerne kommer lørdag. Søndag skal de melde hvis noget er galt med huset. Det hjælper ikke de kommer torsdag og siger "das Haus war total smutzig als wir im Haus kam". Så har vi jo ingen chance for at rette op på skaden, da vi ikke ved om det er dem selv der er problemet. Byt sommerhusene ud med statister og "smutzig" ud med mødetid, så er der mening med denne lille historie!
#31 filmz-gimleno1 19 år siden
#32 dyg 19 år siden
gimle, min søde kære lille ven, når du diskuterer virker det ret nedladende og arrogant, at tiltale folk som "søde ven" og/eller "kære xxx". Det er sikkert ikke ment sådan, men det ser ikke specielt godt ud.
#33 filmz-gimleno1 19 år siden
(jaja, se lige lidt humoristisk på det istedet)
#34 dyg 19 år siden
Du bruger "søde ven" og "kære ..." hver gang, der er en, der har en anden mening end dig selv. Og det virker som om, du taler direkte ned til folk, som om de ikke havde forstået det du siger, og du derfor må tage dem i hånden, og lede dem hen til den store sandhed.
Det var offtopic, og det beklager jeg. Diskuter i nu bare jeres statist-halløj færdig.
[edit] Og der ændrede du så hele din post. [/edit]
#35 filmz-gimleno1 19 år siden
#36 filmz-dask 19 år siden
Er dette ikke tilfældet, så burde statistkoordinatoren give mig et praj. Ikke dig, men statistkoordinatoren. Lagoni har en pointe ;-)
DASK
#37 lagoni 19 år siden
Men vil da lige give NayZe ret, det virker lidt nedladende når du bruger de udtryk og trækker imo diskussionen ned på et forkert niveau. Og at du så insinuerer at NayZe er arrogant, hjælper ikke ligefrem på sagen. Men nu skal jeg nok lade det ligge, vi har vel alle vores måde at diskutere på...
#38 filmz-gimleno1 19 år siden
#39 filmz-andy kaufman 19 år siden
Mht. statist diskussionen: noget tyder på at Tommy Duus har en pointe i hans indlæg #36; http://www.scope.dk/brugernemener.php?movID=3862
Jeg arbejder med sommerhusudlejning. Tyskerne kommer lørdag. Søndag skal de melde hvis noget er galt med huset. Det hjælper ikke de kommer torsdag og siger "das Haus war total smutzig als wir im Haus kam". Så har vi jo ingen chance for at rette op på skaden, da vi ikke ved om det er dem selv der er problemet. Byt sommerhusene ud med statister og "smutzig" ud med mødetid, så er der mening med denne lille historie!
#40 gi-jones 19 år siden
:-) Undskyld min useriøsitet i den gravalvorlige sammenhæng.