“28 uger senere” er en værdig efterfølger til Danny Boyles fremragende “28 dage senere”. Spanske Juan Carlos Fresnadillo har lavet en nervepirrende gyser, der sætter tanker i gang, og han har fået det allerbedste ud af sit talentfulde ensemble. Desværre daler tempoet løbende efter filmens overvældende intro. AV-præsentationen er glimrende, og udgivelsens ekstramateriale er både velproduceret og vedkommende. Anbefalet.
#11 thomasegebaek 16 år siden
#12 16 år siden
Snipere der spiller med musklerne og en vild helikopter pilot, der bare pløjer inficerede ned, sænker filmens kvalitet til børnehavehøjde og fjerner alt, der måtte være skræmmende for i stedet at 'prøve at chokke publikum på alle de lade måder'. FY FØJ for en retard film!!
0/6 - Danny Boyle styrer
#13 filmz-Kadann 16 år siden
Heh, du trænger vist til at se nogle seriøst dårlige film, for at få lidt perspektiv i filmens verden. :)
#14 filmz-gelardi8 16 år siden
#15 elwood 16 år siden
Som f.eks. Bob Peterson gør under Finding Nemo Kommentar sporet hehe. (damm jeg var flad af grin da han sad og knaste mens Andrew og co. forsøgte at snakke om filmen)
Og ontopic igen 1'eren var jo hel fantastisk så det ku være man sku få tjekket den her ud også, men gad vide om den evt. kommer på HD ved lejlighed.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 filmz-xlarti 16 år siden
Godt nok er børn dumme, men der er grænser!
Enig med andre i tråden om at den ikke når etteren til sokkeholderne!
#17 rammy 16 år siden
#18 x marks the spot 16 år siden
Jeg fatter ikke, at der blir brugt så meget tid på at sætte en scene op, for kun at klippe den sønder og sammen, så man ikke fatter hvad der sker. Hvis ikke det havde været for promo-stills af hybrid-monsteret i AvP2, så havde jeg det været nær umuligt at se, hvad det egentlig var blevet til.
#19 filmz-michael_l 16 år siden
Kan vi ikke droppe det sædvanlige kværulanteri, der altid kommer, når zombier og virusinficerede blandes sammen? Det er pænt enerverende :-) Uanset hvad, er de alle fucked up og skal dø! :-) Og vi kan jo nok også blive enige om, at de falder indenfor samme genre, så referencerne på tværs giver læseren de rette associationer.
#20 filmz-Kadann 16 år siden
Enig, jeg er også pænt træt af flueknepperiet omkring zombiefilm/ikke-zombiefilm.