“28 uger senere” er en værdig efterfølger til Danny Boyles fremragende “28 dage senere”. Spanske Juan Carlos Fresnadillo har lavet en nervepirrende gyser, der sætter tanker i gang, og han har fået det allerbedste ud af sit talentfulde ensemble. Desværre daler tempoet løbende efter filmens overvældende intro. AV-præsentationen er glimrende, og udgivelsens ekstramateriale er både velproduceret og vedkommende. Anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 icetea 16 år siden

#37 Tror de har styr nok på deres egen mening -_-
Gravatar

#42 Mercadian 16 år siden

Synes den var dårlig !!
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#43 fatcat 16 år siden

Så den her i weekenden. Den var ganske underholdende - men slet slet ikke på niveau med "28 days later". Men så absolut et kig værd.

Alene Robert Carlyle giver den et ekstra plus IMO. Og så er det som de inficerede har beholdt lidt mere intelligens i forhold til etteren og det er ikke en dårlig ide
at lade Carlyle's rolle have en mission med at finde hans børn efter han er blevet inficeret. Det skaber lidt spænding i alt det der biden, flåen og spytten blod.


3/6
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#44 filmz-Torben Aamann 16 år siden

En svag zombie film. Filmen er fyldt med fejl og urealistisk. Ikke kun fordi zombier i sig selv er urealistiske, men mange detaljer i filmen er komplet idiotiske.
Filmens indledning er uden tvivl god, men så halter filmen hele vejen for blot at blive dårligere og dummere.
Jeg kan ikke finde meget positivt at sige om denne fladpandede efterfølger.
Gravatar

#45 jona 15 år siden

det er ikke zombier
Gravatar

#46 stoffer 15 år siden

Sagde han 14 måneder senere:)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#47 kasper0204 15 år siden

#46 Og så er de sgu nok blevet til zombier ;oP
Gravatar

#48 filmz-Mads47 14 år siden

Ved ikke hvad jeg skal sige om 28 days later eller 28 weeks later, det er en af de film hvor jeg ikke ved om jeg skal grine eller gyse, ingen af disse "zombi"film er serlig Gode. synnes mest af alt det mindes om en dårlig gyser, som også kunde være en dårlig Komedie...men det er en fin Tømmermænds film, når man ikke har andet at dræbe tiden med

3/5

Skriv ny kommentar: