“28 uger senere” er en værdig efterfølger til Danny Boyles fremragende “28 dage senere”. Spanske Juan Carlos Fresnadillo har lavet en nervepirrende gyser, der sætter tanker i gang, og han har fået det allerbedste ud af sit talentfulde ensemble. Desværre daler tempoet løbende efter filmens overvældende intro. AV-præsentationen er glimrende, og udgivelsens ekstramateriale er både velproduceret og vedkommende. Anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 fatcat 16 år siden

#30 Mon ikke bare det er fordi Jona ikke er klar over at man kan rette/tilføje i sin kommentar i en kort periode.

Det er ikke alle der er klar over det. Og da Jona kun har skrevet 11 kommentarer ialt så er det vel forståeligt nok at man ikke lige har fundet ud af det. Men nu er tippet givet videre... :)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."

#32 16 år siden

Jo, jeg overdrev tidligere. Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg synes stadig ikke denne film når den første til sokkeholderne. Jeg havde meget høje forventninger, derfor skuffede den blot endnu mere.
Gravatar

#33 filmz-BrotherJack 16 år siden

Enig i at anslaget er noget af det fedeste nogensinde i en zombie - (ikke zombie?) - film.

Men derfra holder den desværre ikke det høje niveau. Men et godt udgangspunkt, og et stykke hen af vejen kanon underholdende. Men omkring midten af 2.akt tabte den mig fuldstændig, desværre, og blev metevare underholdning for mig. Desværre, desværre.
Gravatar

#34 Ash 16 år siden

Sidste års største positive overraskelse for mit vedkommende! Den får 5/6 herfra!
Gravatar

#35 rammy 16 år siden

http://www.28-months-later.com/ ( mod til Crysis )
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#36 filmz-rupert giles 16 år siden

Jeg synes det er en ret ræderlig film og ikke engang "god inden for genren". Fantasiløs og med så mange huller, at man ikke laver andet end at rulle med øjnene. Den første film var god, men den her er bare en lam 2er.

Den første tåbelighed kommer ganske få minutter inde i filmen og den største kommer, da handlingen bevæger sig under jorden.

Hverken uhyggelig eller gribende, men rigtigt, rigtigt dum i stedet.

Pinligt.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#37 filmz-CompleXz 16 år siden

I anmelder har ikke styr på en skid.
AVP 2 får 3 ud 6 og 28 uger senere får kun 4 ud 6 ??? Denne film er da 110% bedre end
AVP 1 + 2.



Gravatar

#38 chandler75 16 år siden

Så "28 uger senere" skulle have haft 4,4?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#39 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#37 - Skulle du ikke have været i seng allerede? Klokken er over otte?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#40 Slettet Bruger [638073066] 16 år siden

#38 Nej, 6.3 må det være.

Skriv ny kommentar: