“Aladdin” er måske ikke den største perle i Disneys enorme, glitrende skattekiste, men det er formentlig selskabets sjoveste film – ikke mindst takket være Robin Williams’ sensationelle indsats i lydstudiet, hvor han lagde røst til historiens gemytlige lampeånd, hvorefter filmmagerne skabte tegnefilmshistoriens måske festligste figur med afsæt i Williams’ arbejde. Det er både underligt og ærgerligt, at Williams nærmest ikke dukker op i diskens ekstramateriale, men her er trods alt en masse ekstra godter, og filmen ser fantastisk ud i HD og lyder lige så godt. Derfor – og fordi “Aladdin” simpelthen er en vittig og visuelt vidunderlig familiefilm – bør denne Blu-ray smides ind under samtlige børnefamiliers juletræer.
#1 Lord Beef Jerky 10 år siden
#2 Mikkel Abel 10 år siden
Uhhhh! Offensivt!
#3 Lord Beef Jerky 10 år siden
Det er anden gang jeg læser det udtryk indenfor 1 minut! Det må være et tegn!
#4 X&O 10 år siden
#5 The Insider 10 år siden
#6 Outbound Sith 10 år siden
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=226...
Fox Mulder
#7 MallePalle 10 år siden
#8 Fredag 10 år siden
#9 Nagash 10 år siden
#10 Giraffen 10 år siden
Jeg har det faktisk på samme måde. Specielt fordi at jeg ikke har set flere af Disney filmene i flere år, så selv om jeg stadig holder rigtig meget af de danske stemmer og kan huske flere af sangene ret tydeligt fra min barndom, fortrækker jeg faktisk at se de engelske versioner i dag.