På kommentarsporet udtrykker Paul Anderson ærgrelse over, at man ikke længere kan bygge en film op på samme måde, som Scott gjorde det med “Alien”, fordi publikum ikke længere har tålmodighed til karaktertegning og stemningsopbygning. Der må med andre ord gemme sig nogle inkompetente instruktører derude et eller andet sted, som ikke ved, hvordan man laver kvalitetsfilm, men bare langer den ene indholdsløse actionfiasko efter den anden over disken. Nogen som bidrager til en udvikling, hvor genrefilm bare bliver dårligere og dårligere. Hvis man så bare kunne udpege disse rådne æbler for Anderson, så han kunne skaffe dem af vejen og lave de film, som han mener vi fortjener, ville fremtiden med garanti se meget lysere ud for alle filmelskere. Men den – ligesom dvd’en – køber vi ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 filmz-Gruber 19 år siden

#99 Havde samme tanke :)
Gravatar

#102 Patriarch 19 år siden

Fordi opfører dig præsis ligesom en af de eneste brugere der nogensinde er blevet banned fra Filmz.

Held og lyke :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#103 mimic 19 år siden

opfører???? nu tager du dig sammen dit jordegerns klovn røvhul, jeg har ik lavet andre brugere end mimic her, og held og lykke til dig osse, for har virkelig lyst til at give dig nogle tæsk for de påstande, så hver glad for det kun er nettet.
Gravatar

#104 filmz-Kadann 19 år siden

#102 -

Nok ikke ramt helt ved siden af.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#105 mimic 19 år siden

kæft nogle børn i er herinde, jeg gentager igen så de fatsvage som ikke fik læst det første gang jeg skrev det, JEG HAR KUN EN BRUGER HER INDE PÅ FILMZ OG DEN HEDDER MIMIC, se er den lille sætning virkelig så¨svær at fatte, nej vel.
Gravatar

#106 filmz-Gruber 19 år siden

#105 Hvorfor går du sådan amok?? "Patriarch" svarede jo bare på dit spørgsmål??
Gravatar

#107 kill the bills 19 år siden

Jeg ved ikke helt, jeg vil gerne bare sidde ned og sige at det var en tilfredsstillende film. Men det var det ikke, filmen varede 1 time og 45 minutter og det føldes også som om de bare er inde i den pyramide i 1 time og 45 minutter.

De går ind, nogle bliver dræbt. En overlever. Big mother kommer, dræbe Predatoren. Ribley wana be overlever. Predatorene henter den døde kriger og så gør de noget smart, nemlig at der pobber et blandnings væsen ud af predatoren ,så de kan lave endnu en skod film.

Det er syndt, når de har sådan nogle gode monster der endelig skal mødes og så ødelægger de det for dem selv og for os. Det samme skete med Freddy vs Jason. Syndt!!!!
Gravatar

#108 JannikAnd 19 år siden

Hvor dårlig filmen end er, så er det kun fair for dem, der ikke har set den, at du lige smækker en spoiler-advarsel op.

Kan admin lige sætter spoileren til?
Gravatar

#109 kill the bills 19 år siden

#108. Ups surry.
Gravatar

#110 JannikAnd 19 år siden

Det er i orden. Det er jo blevet rettet nu. :)

Skriv ny kommentar: