Kun en beskeden dosis sort humor og et par visuelt og auditivt imponerende spændingsmomenter forhindrer “Aliens vs. Predator 2” i at være lige så ubrugelig som dens forgænger. Dvd’en skuffer lige så fælt som filmen. Lydsporet er glimrende, men transferet er rystende ringe, og ekstramaterialet om uhyrerne er oftest uhyre uinteressant.
#1 filmz-Bruce 16 år siden
#2 filmz-Kadann 16 år siden
Hvad skal det betyde? Har de to uduelige brødre kopieret flere scener fra de originale film og sat ind i filmen? I guder..
#3 fatcat 16 år siden
Der skal dog være en del vægtige grunde til at skrive
Men det afhænger selvfølgelig af ens personlige smag - men film som Event Horizon og Resident Evil holder jeg personligt meget af. Også Soldier har sine momenter. Og det er immervæk næsten halvdelen af hans færdige film som instruktør. Mortal kombat er bare ufrivillig morsom (har ikke set Shopping og The sight) Så IMO er det reelt kun AvP som er et disideret makværk - og mest fordi jeg elsker de to oprindelige film-serier.
Så IMO er Anderson ikke en uduelig filmmager - han har bare lavet en enkelt eller to dårlige film. Men igen, det er jo smag og behag...
#4 filmkorn.dk 16 år siden
NB. Jeg hader etteren, og ville aldrig nogensinde sidestille AvP 2 med Camerons og Scotts mesterværker. Vi er i en helt anden boldgade der. Jeg synes blot AvP 2 er intenst underholdende. Noget jeg absolut ikke havde forventet.
#5 filmz-Bruce 16 år siden
Jep og Insider må siges at have en god smag :) ... Undtagen en gang imellem :)
#6 The Insider 16 år siden
#7 Yoda 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
#9 The Insider 16 år siden
#10 filmz-Bruce 16 år siden