Under alle omstændigheder er “Ambulancen” en film, der måske sælger sig selv med et forkert prædikat i traileren, men som vinder meget igen, når man så ser den endelige film. Nogle vil muligvis blive skuffede over manglen på action, stunts og one-liners, men dem om det, for denne film har til gengæld både dybde og noget på hjerte. Vi får serveret en anderledes roadmovie, der med hylende sirener og fremragende skuespil fortjener opmærksomhed. Roser til debutanten, som vi for resten gerne ser mere til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 El vez 18 år siden

Jeg har ikke set den.
http://www.linie3.dk/bircow/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#32 El vez 18 år siden

Ej ok den var under bæltestedet, ryndstyk :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#33 Patriarch 18 år siden

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#34 filmz-magisk_flodhest 18 år siden

syn´s ikke den var særlig god . .
aner ikk hvorfor ! !
Bare ikk lige min smag .
Jeg giver den 2/6
Gravatar

#35 filmz-gimleno1 18 år siden

Hm, ja, netop vendt hjem fra biografen og må også tilstå ikke at føle at mine forventninger er udfyldt...den humor der præger traileren - hvad der gjorde mig nysgerrig i første omgang - eksisterer slet ikke i filmen...man kan vel lidt føle at traileren sælger filmen på forkert grundlag, men det er bare min umiddelbare fornemmelse..

Og forresten..

www.stop.nu.det.pjat.dk ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#36 Spanner 18 år siden

Velkommen tilbage til Harry ;)


Troll 1
Easily Offended People 0
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#37 mimic 18 år siden

22, han er ik min far hvis det er det som du prøvet at hentyde til, godt være at jeg skrev nogle lidt negative ting, men min mening er lige så god og lige meget hver som jeres, og desuden hopper du jo med på vognen med at med det du skrev der, så det jo ligefør du ik var et hak bedre, og det kan jeg enda indse men ik dig, og du er noget ældere end mig, men hey alder kan jo måske ik altid sige hvor voksen man er :)

Og med hesyn til emnet har jeg ik set den film, men min bror som kan lide danske film noget bedre end mig var til det suprise dims i imperial, og han sagde til mig idag at det var noget af det væreste lort han nogensinde havde set, og det kommer fra en som roser mange danske film. Så hva er det egentlig som gør den film så ringe i følge mange, for synes nu danske film ligner meget hinanden, og det eneste gode i dem er den sorte humor.
Gravatar

#38 Patriarch 18 år siden

Alder har åbenbart noget at gøre med hvorvidt om mit indlæg var en ironisering over Harry's kommentar, eller om jeg "hoppede med på vognen"

Og det var ikke kun dig jeg tænkte på :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#39 filmz-gimleno1 18 år siden

#38 Hvis jeg siger "krokodiv", er jeg så i rette spor? ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#40 filmz-torbenkh 18 år siden

Ærgelig film....

2/6 den kommer bare ikke op og ringe....

en film skal bare ikke have mere end 2 hvis man ikke kan lade være med at se på sit ur .. (ikke mobil) :-)

Havde egenligt også troet Filmz Forum var mere seriøst?!?!?!

Skriv ny kommentar: