Under alle omstændigheder er “Ambulancen” en film, der måske sælger sig selv med et forkert prædikat i traileren, men som vinder meget igen, når man så ser den endelige film. Nogle vil muligvis blive skuffede over manglen på action, stunts og one-liners, men dem om det, for denne film har til gengæld både dybde og noget på hjerte. Vi får serveret en anderledes roadmovie, der med hylende sirener og fremragende skuespil fortjener opmærksomhed. Roser til debutanten, som vi for resten gerne ser mere til.
#31 El vez 19 år siden
http://www.linie3.dk/bircow/
#32 El vez 19 år siden
#33 Patriarch 19 år siden
www.asiacarrera.com/
#34 filmz-magisk_flodhest 19 år siden
aner ikk hvorfor ! !
Bare ikk lige min smag .
Jeg giver den 2/6
#35 filmz-gimleno1 19 år siden
Og forresten..
www.stop.nu.det.pjat.dk ;-)
#36 Spanner 19 år siden
Troll 1
Easily Offended People 0
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#37 mimic 19 år siden
Og med hesyn til emnet har jeg ik set den film, men min bror som kan lide danske film noget bedre end mig var til det suprise dims i imperial, og han sagde til mig idag at det var noget af det væreste lort han nogensinde havde set, og det kommer fra en som roser mange danske film. Så hva er det egentlig som gør den film så ringe i følge mange, for synes nu danske film ligner meget hinanden, og det eneste gode i dem er den sorte humor.
#38 Patriarch 19 år siden
Og det var ikke kun dig jeg tænkte på :)
#39 filmz-gimleno1 19 år siden
#40 filmz-torbenkh 19 år siden
2/6 den kommer bare ikke op og ringe....
en film skal bare ikke have mere end 2 hvis man ikke kan lade være med at se på sit ur .. (ikke mobil) :-)
Havde egenligt også troet Filmz Forum var mere seriøst?!?!?!