Under alle omstændigheder er “Ambulancen” en film, der måske sælger sig selv med et forkert prædikat i traileren, men som vinder meget igen, når man så ser den endelige film. Nogle vil muligvis blive skuffede over manglen på action, stunts og one-liners, men dem om det, for denne film har til gengæld både dybde og noget på hjerte. Vi får serveret en anderledes roadmovie, der med hylende sirener og fremragende skuespil fortjener opmærksomhed. Roser til debutanten, som vi for resten gerne ser mere til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hal60 18 år siden

Hmm, syntes ikke filmen var særlig fængende; men hver sin smag som sagt...

Jeg giver den 3/6
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 JannikAnd 18 år siden

En anmeldse, der styrker mit håb: er ikke i tvivl om Laurits Munch-Petersens talent, efter han vandt en "ungdoms-oscar", og derfor havde jeg set frem til hans spillefilmsdebut. Men efter traileren blev jeg lidt skuffet, men hvis du kan bekræfte dens styrker, er jeg ved håb endnu.
Gravatar

#3 BossDanmark 18 år siden

Der er heldigvis mulighed for at være uenig i en anmeldelse af en film - og det er jeg så. Kedelig film... Kedelig....

Så den i Imperial til Suprise og sikke en overraskelse - kedelig film, jeg gik før den var færdig og det var der også rigtig mange andre der også gjorde! Bedre held næste gang!
"Jeg ska' ha' noget coke. Det ska' jeg da ha'. Det ska' jeg da haaaaa'"
Ulrich Thomsen som Peter i 'Blinkende Lygter'
Gravatar

#4 El vez 18 år siden

#3 Det er desværre lidt svært at tage din mening om filmen seriøst, hvis du ikke har set den til ende.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 evermind 18 år siden

#4
Hehe, good point!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 lagoni 18 år siden

Lodt off-topic, men jeg har ikke helt forstået det med at gå fra biografen før filmen er færdig (med mindre man er fysisk dårlig)... Det er det da spild af penge, man har jo betalt billetten og det hænder da at slutningen væsentligt forbedrer filmen. Men måske ændres min holdning når jeg ikke længere lever af SU :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-cluas 18 år siden

#6 Andre ser det måske som spild af tid, hvis de absolut skal sidde i en mørk biograf og trille tommelfingre. Rigtigt, spild af penge, men ikke mere en filmen har været det.

Hvis filmen har været så dårlig at folk flygter ud af biffen, siger det så ikke nok i sig selv ?
/Cluas
Gravatar

#8 filmz-Harry 18 år siden

Ja...det er fandeme en pissedårlig film! Jeg fatter heller ikke den har fået så høj en karakter...men nu skal i også huske på at det er en kvindelig anmelder!!!
Sex er godt og sundt for dit helbred...
Gravatar

#9 Patriarch 18 år siden

lol... flame bait :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 Hive 18 år siden

Traileren er så kedelig og intetsigende at jeg allerede har besluttet mig for hverken at se den i bio eller på dvd. Faktisk synes jeg at traileren er direkte irriterende, hvilket er lidt af en bedrift...

Skriv ny kommentar: