“Arn – Tempelridderen” er i al sin banalitet blot en film om kærlighed og adskillelse, som udspiller sig i middelalderen. Og dem, som forventer en film fyldt med store slag og flotte krigsscener, vil forlade biografen skuffet, da filmen foruden en tvekamp ikke byder på mere end et ganske kort slag i Det Hellige Lands ørkensand. På den anden side skal det tilføjes, at hvis man først har set filmen og ikke kender til historiens videre forløb fra bøgerne, så kan man ikke andet end at være en anelse nysgerrig omkring, hvad de vil bruge den kommende film til at fortælle.
#11 thomasegebaek 16 år siden
Og jeg undrer mig lidt... hvordan fanden i helvede bar arn sig lige med at falde ned fra det tårn? det virkede som om at fuglen hev ham ned, han lå jop ikke engang nær kanten
Filmen lignede i øvrigt noget der max var brugt 10 mil på... jeg fatter ikke hvor de 200 er blevet af.
#12 Cherrn 16 år siden
#13 filmz-Kadann 16 år siden
Til gengæld er produktionsomkostningerne sikkert heller ikke de samme. :)
#14 filmz-daneimp 16 år siden
Mht. forfatterens løftede pegefinger så var den vidst især rettet imod Pia Kjærsgård, bare ærgeligt for Guillou at DF er Danmarks 3. største parti og mange faktisk er enige med Pia. Sammenligner vi sverige og danmark så har danmark LANGT færre problemer end sverige mht. muslimer, så hvem vinder denne fight? Pia 4tw! Ærgeligt at så god en trilogi skal ødelægges af venstrefløjs / islamsympatiserene propaganda... At filmen bliver så dårligt modtaget er vidst en løftet pegefinger til forfatter og instruktør.. puhaaaeeaaa! Shame on YOU!
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
#15 El vez 16 år siden
#16 Zabriskie 16 år siden
Man burde gøre dig til statsminister
#17 filmz-daneimp 16 år siden
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
#18 filmz-Aras 16 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".