Der introduceres også en lang række nye i stramme dragter. Nogle begynder som skurke – med østeuropæisk dialekt – indtil de naturligvis indser, at USA er de gode, imens andre fra periferien af Marvel-kataloget kommer for sent til det store slag. Hvor blev de af, hvad ventede de på? Det giver ingen mening, og jeg er helt ligeglad, så længe dræberrobotterne taber til sidst.
#21 Geekalot 9 år siden
Thanos er nok i top 3 over de mægtigste skurke der er, så det er vel bare ens fantasi der sætter en stopper der.
1 spørgsmål, er der ingenting efter rulleteksterne ? :-)
#22 Kviesgaard 9 år siden
Svar til 1 spørgsmål.
Niks. Der er ikke noget efter rulleteksterne. Joss Whedon var selv ud med meddelelsen for nogle dage siden.
Intet efter rulleteksterne
#23 Geekalot 9 år siden
#24 Mulder 9 år siden
Tror mest at jeg blev skuffet af den mere dystre tone trailerne havde lagt, der gav indtryk af en mere konsekvent og "voksen" film.
Dernæst
Hvorfor gør de det her? Hvad er deres formål? Hvad er deres plads i verden? Hvad vil de opnå? Hvordan vil de opnå det?
Hele dynamikken omkring deres clash af ideologier og plads i verden bliver der slet ikke taget nok fat på desværre. Cap og Tony burde være dybt splittede ved slutningen af denne film med de andre Avengers i tvivl om hvilken side de skal stå på
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
#25 nielsdb 9 år siden
Jeg havde måske forventet for "meget" af denne film, men det er vel ok at have store forventninger til en film der har kostet så mange $
#26 cain 9 år siden
http://static.comicvine.com/uploads/original/11114...
#27 Lawman 9 år siden
Det kunne i øvrigt være rart med et forum, hvor man rent faktisk kunne indsætte billeder, gifs og videoklip, i stedet for bare at linke til dem.
Oh well, det kommer nok... - aldrig.
#28 Hive 9 år siden
#29 Captain Marvel77 9 år siden
Men nok med min snak, nu til hvad jeg syntes om filmen : Jeg elskede den og glæder mig til at se den igen og igen på blu-ray :-)
#30 Geekalot 9 år siden