Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 11 år siden

Det er den danske udgave i hvert fald, så fingers crossed!
War. War never changes.
Gravatar

#12 Riqon 11 år siden

X&O (4) skrev:
Rart endelig at se en blu-ray anmeldelse af samme person som skrev biograf anmeldelsen.


Jeg synes, det havde været lidt mere interessant at læse en anden persons take på filmen. Ikke fordi Insiders anmeldelse fejler noget - bare godt med flere perspektiver på sagen ;)

Lige netop med en film som denne synes jeg, det er virkelig kedeligt, hvis ekstramaterialet er så skrabet...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 The Insider 11 år siden

Jeg ville i øvrigt med glæde have overladt anmeldelsen til en anden, hvis vi havde fået skiven tilsendt til anmeldelse - det gjorde vi desværre ikke, så jeg hoppede selv ud og erhvervede den, så vi kunne få en bedømmelse online :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 Riqon 11 år siden

#13 -

*skulderklap*
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

#14, *high five*
War. War never changes.
Gravatar

#16 Hr. Nielsen 11 år siden

Insider, jeg elsker dig:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17 inflector 11 år siden

#13 godt at du tager en for holdet :p

Ellers helt enig med anmeldelsen, en af de mest underholdende film jeg længe har set, jeg kedede mig ikke et sekund. Desuden vil jeg rose Whedon/Ruffalo for endelig at have skabt en Hulk der fungerer optimalt på film.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

#16, you had me at hello!
War. War never changes.
Gravatar

#19 elwood 11 år siden

Hiddleston, håber jeg og se meget mere til i fremtiden, han formår til trods for det meget udklædningsagtige outfit (som selv Ironman påpeger) at få en genial skurk frem, og jeg er meget spændt på og se hvad han medvirker i af projekter fremover (kan se han for det meste har medvirket i en del tv projekter)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 11 år siden

The Insider (13) skrev:
Jeg ville i øvrigt med glæde have overladt anmeldelsen til en anden, hvis vi havde fået skiven tilsendt til anmeldelse - det gjorde vi desværre ikke, så jeg hoppede selv ud og erhvervede den, så vi kunne få en bedømmelse online :-)


Har I ikke fået den senere hen? Jeg kan se, at den er blevet sendt ud lidt forsinket til stort set alle online medier.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: