Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 JokerzReality 11 år siden

Joss Whedon har tidligere udtalt at der var omkring 45 min slettede scener i alt, hvilket får en til at undre sig over hvad vi er gået glip i den danske blu-ray udgivelse...Da der jo kun er omkring 15 min slettede scener.
Gravatar

#2 misuma 11 år siden

Jeg købte steelbox 2 Disc ed. i BB. På anden skive får vi et indblik i den lange proces fra de enkelte heltefilm til slutresultatet: Avengers. Ganske spændende. Ærgeligt hvis dette ikke er på de forskellige Avengers udgivelser.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3727133888] 11 år siden

Jeg købte standardudgaven og det er ret minimalt hvad der er med af ekstramateriale, ikke at det gør mig alverden, da jeg sjældent får taget mig sammen til at se det.

Dog gav filmen mig en bedre oplevelse denne gang, som skrevet i en anden tråd. Jeg blev ikke blæst væk i biffen, men i denne omgang kunne jeg bedre sætte pris på Whedons instruktion og i særdeleshed det shot i New York, hvor kameraet kører igennem byen fra Avenger til Avenger og man ser dem gøre deres ting.

Samspillet mellem figurerne er virkelig i top og det er måske det vigtigste i filmen overhovedet, fordi havde gruppedynamikken ikke fungeret, var filmen faldet til jorden.

Jeg glæder mig i hvert fald til en 2'er og hvad der ellers kommer fra Marvels hænder.
Gravatar

#4 X&O 11 år siden

Rart endelig at se en blu-ray anmeldelse af samme person som skrev biograf anmeldelsen.
Gravatar

#5 Ericmase 11 år siden

Rigtig god anmeldelse, Insider! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 Outbound Sith 11 år siden

Jeg mangler et tip til, hvor jeg kan købe en udgave med hele ekstramateriale-pakken (doku, kommentartrack, the works). Jeg kan ikke finde den nogen steder... :(
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 Michael2t 11 år siden

Har forudbestilt på Amazon for længe siden. Denne her anmeldelse for mig til at banke mit hoved mod loftet af glæde :-D
Gravatar

#8 misuma 11 år siden

Outbound Sith (6) skrev:
Jeg mangler et tip til, hvor jeg kan købe en udgave med hele ekstramateriale-pakken (doku, kommentartrack, the works). Jeg kan ikke finde den nogen steder... :(


Jeg ved ikke helt om der findes en bedre udgave end denne her:

http://www.blockbuster.dk/avengers-the-steelbook-2...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9 The Insider 11 år siden

#6, den amerikanske lader til at få hele moletjavsen, inklusive et kommentarspor, som heller ikke befinder sig på BB's steelbook:

- http://bluray.highdefdigest.com/news/show/Disc_Ann...
- http://www.dvdactive.com/news/releases/marvels-the...
War. War never changes.
Gravatar

#10 elwood 11 år siden

Region Free I hope.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: