Men heldigvis lader Whedon og hans veloplagte skuespillere aldrig spektaklet overskygge de spektakulære superhelte. Jovist, special effects og kulørte kostumer er flotte at se på, men det er ikke den slags, der kan få 142 minutter til at flyve af sted. Det kan til gengæld det blændende samspil mellem Chris Hemsworth (Thor; ikke verdens bedste skuespiller, men hamrende karismatisk), Chris Evans (Captain America; pokkers charmerende), Mark Ruffallo (Hulk; superb som altid) og førnævnte Downey Jr. Dygtige stjerner som Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson og Jeremy Renner brillerer også i mindre, men mindeværdige biroller, og så var det en genistreg at gøre den magtsyge halvgud Loke (Tom Hiddleston) til historiens hovedskurk. Hiddleston var det bedste i “Thor”, og her er han endnu et stærkt trumfkort i Whedons imponerende kortstak. To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Wangsgaard 11 år siden

Skal se den på lørdag i 3D, der er jo masser af eyecandy for os tøsser :-P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#12 Slettet Bruger [37990408] 11 år siden

Jamen, det stemmer jo ret godt overens med andre anmeldelser derude, så der er vist ingen grund til at afbestille billetterne, kun dem til 3D-udgaven. :p
Gravatar

#13 Åkepool 11 år siden

To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.

Det der finder du dig da ikke i, Babo?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Takeshi_K 11 år siden

Godamn it. Så er jeg blevet syg og kan ikke tage til Avengers i aften og så giver Filmz filmen 5 stjerner. Nu ærger jeg mig bare endnu mere. D:
"But it's not who you are underneath, it's what you *do* that defines you." (Rachel Dawes from Batman Begins)
Gravatar

#15 Therien 11 år siden

Doc Doom (9) skrev:
Det er da imponerende, hvis de har fået noget godt ud af at bygge videre så dårlige film som Ironman, Hulk og Cpt. America. (Har ikke set Thor).


Thor er den værste.. Ja det er ret imponerende, så den skal ses! Om end ikke andet, så for at se hvordan en fjollet prolog og CGI hullumhej (Det samme som CGI helvede når det gælder alle andre film) kan give 5 stjerner.. Det må være nogle virklig gode one liners..
Gravatar

#16 JokerzReality 11 år siden

Skal se den i aften.... Glæder mig helt vildt :D
Gravatar

#17 BN 11 år siden

The Insider:

To timers bedre underholdning mønstres næppe i år.


Såh?

Promotheus
The Hobbit: An Unexpected Journey
Skyfall (aka Bond 23)
The Dark Knight Rises
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 Batsy 11 år siden

BN (17) skrev:
The Insider:

Såh?

Promotheus
The Hobbit: An Unexpected Journey
Skyfall (aka Bond 23)
The Dark Knight Rises


Han har jo ikke set dem, men så igen hvem ved måske mener han det :)


Men glæder mig til at få set den her, synes den så fed ud i trailers, og anmeldelserne er positive!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 QQ7 11 år siden

Hvis nogen ser den i 3D så må i meget gerne skrive om den er det værd eller om den bør ses i 2D :-)
Gravatar

#20 Batsy 11 år siden

QQ7 (19) skrev:
Hvis nogen ser den i 3D så må i meget gerne skrive om den er det værd eller om den bør ses i 2D :-)


The Insider siger at det var godt :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: