Som den enlige mor er Jennifer Aniston hæderlig, men hendes noget anonyme rolle giver hende ikke frygteligt meget at arbejde med, og i stedet drages al opmærksomhed mod Jason Bateman og Thomas Robinson, der begge er aldeles glimrende som henholdsvis far og søn. Faktisk sidder man tilbage og ønsker, at Bateman og Anistons romance var blevet skåret ud af filmen, og at hele dens fokus i stedet var lagt på far-søn-forholdet. Så kunne filmen måske havde været fremragende – nu må den nøjes med at være ganske god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Yoda 13 år siden

#10

Ja, og gravide bliver nu også scannet ved indgangen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 tiany 13 år siden

Nicki52 (9) skrev:
Seriøst? Skal man være gravid eller have en baby med ind før man kan komme i babybio? Jeg troede det bare var et navn.


Baby-bio plejer at være forestillinger hvor der er skruet ned for lyden og lyset er kun dæmpet. Således er det eftersigne egnet for mødre med små børn der gerne vil i bio.
Men jeg tror nu ikke de forbyder normale mennesker adgang.

Men hvem tager i biffen for at se en film med halvt lyd niveau, lyset tændt og en folk skrig-unger som siddemand.
Valar morghulis
Gravatar

#13 Nicki52 13 år siden

tiany (12) skrev:
Men hvem tager i biffen for at se en film med halvt lyd niveau, lyset tændt og en folk skrig-unger som siddemand.

Det må fandeme være kedeligt at se The Incredible Hulk ;-)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 Highland Park 13 år siden

#10 & #11: Haha! :D

tiany (12) skrev:
Men hvem tager i biffen for at se en film med halvt lyd niveau, lyset tændt og en folk skrig-unger som siddemand.

Godt spørgsmål. Men i min tid som operatør fik jeg en enkelt gang kendskab til, at en mand uden barn havde købt billet til sådan en forestilling, for fjolset havde fundet frem til et ulåst kontrolpanel i salen og skruet op for lyden og helt ned for lyset, efter at filmen var begyndt, og da jeg rettede det (før jeg fandt frem til årsagen), gentog han sgu proceduren! Og det selv om der var kvinder med babyer i salen. Det viste sig, at han ikke vidste, at han havde købt billet til en babybioforestilling - endsige hvad det indebar - men vi fik da talt et par alvorsord med ham.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 The Insider 13 år siden

#14, jeg ved godt, hvor meget du sætter pris på din anonymitet, Highland Park - men arbejdede du nogensinde i CinemaxX? Indimellem mistænker jeg dig for at have været en bestemt af mine kollegaer dér for mange år siden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#16 Highland Park 13 år siden

#15: Hehe... det kan jeg ikke benægte. Så håber jeg, at det var en god kollega. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 The Insider 13 år siden

#16, hehe, jeg syntes alle operatørerne var ganske seje :-) Har du givetvis også en interesse i værkerne fra John Woos storhedstid i Hong Kong? For så tror jeg, at jeg har gættet rigtigt :-) Men, omvendt, så ville du formentlig også have husket mig fra dengang... The plot thickens!
War. War never changes.
Gravatar

#18 Highland Park 13 år siden

Det har jeg så afgjort. :)
Jeg kan skam sagtens huske dig. Du var jo - og er tydeligvis stadig - en særdeles dygtig, pålidelig, høflig og ikke mindst nysgerrig medarbejder.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Yoda 13 år siden

Nu går der lidt for meget insider i det her! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#20 Highland Park 13 år siden

Sandt... det beklager jeg. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: