Som den enlige mor er Jennifer Aniston hæderlig, men hendes noget anonyme rolle giver hende ikke frygteligt meget at arbejde med, og i stedet drages al opmærksomhed mod Jason Bateman og Thomas Robinson, der begge er aldeles glimrende som henholdsvis far og søn. Faktisk sidder man tilbage og ønsker, at Bateman og Anistons romance var blevet skåret ud af filmen, og at hele dens fokus i stedet var lagt på far-søn-forholdet. Så kunne filmen måske havde været fremragende – nu må den nøjes med at være ganske god.
#11 Yoda 14 år siden
Ja, og gravide bliver nu også scannet ved indgangen.
#12 tiany 14 år siden
Baby-bio plejer at være forestillinger hvor der er skruet ned for lyden og lyset er kun dæmpet. Således er det eftersigne egnet for mødre med små børn der gerne vil i bio.
Men jeg tror nu ikke de forbyder normale mennesker adgang.
Men hvem tager i biffen for at se en film med halvt lyd niveau, lyset tændt og en folk skrig-unger som siddemand.
#13 Nicki52 14 år siden
Det må fandeme være kedeligt at se The Incredible Hulk ;-)
#14 Highland Park 14 år siden
Godt spørgsmål. Men i min tid som operatør fik jeg en enkelt gang kendskab til, at en mand uden barn havde købt billet til sådan en forestilling, for fjolset havde fundet frem til et ulåst kontrolpanel i salen og skruet op for lyden og helt ned for lyset, efter at filmen var begyndt, og da jeg rettede det (før jeg fandt frem til årsagen), gentog han sgu proceduren! Og det selv om der var kvinder med babyer i salen. Det viste sig, at han ikke vidste, at han havde købt billet til en babybioforestilling - endsige hvad det indebar - men vi fik da talt et par alvorsord med ham.
#15 The Insider 14 år siden
#16 Highland Park 14 år siden
#17 The Insider 14 år siden
#18 Highland Park 14 år siden
Jeg kan skam sagtens huske dig. Du var jo - og er tydeligvis stadig - en særdeles dygtig, pålidelig, høflig og ikke mindst nysgerrig medarbejder.
#19 Yoda 14 år siden
#20 Highland Park 14 år siden