Som den enlige mor er Jennifer Aniston hæderlig, men hendes noget anonyme rolle giver hende ikke frygteligt meget at arbejde med, og i stedet drages al opmærksomhed mod Jason Bateman og Thomas Robinson, der begge er aldeles glimrende som henholdsvis far og søn. Faktisk sidder man tilbage og ønsker, at Bateman og Anistons romance var blevet skåret ud af filmen, og at hele dens fokus i stedet var lagt på far-søn-forholdet. Så kunne filmen måske havde været fremragende – nu må den nøjes med at være ganske god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 chandler75 13 år siden

Er det bare mig, eller er det ikke en lidt sær plakat?

http://gfx.filmz.zfour.dk/85/54585-2000x2967crop0....

Hvad er det præcis, Jennifer Aniston kigger på? Det ser ud som om, hun har fået øje på en, der står bag Jason Bateman...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 Tommy Kristensen 13 år siden

Hader den slags plakater, lousy artwork, og lyset er jo også helt fucked.
Gravatar

#3 Graversen 13 år siden

Jeg er os lige gået igang med at gense Arrested Development og Jason Bateman er fantastisk humoristisk, så skal helt sikkert også se The Switch når den kommer på BD.

#1 & 2 - Det ser lidt bedre ud på den orignale plakat:
http://www.impawards.com/2010/switch.html
Da de ikke er i samme billede.
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#4 tiany 13 år siden

Dårlig plakat og dårlig titel... den bliver nok ikke den store succes i de danske biografer :D
Valar morghulis
Gravatar

#5 misuma 13 år siden

Det ligner en plakat fra 70/80'erne...eller deromkring :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6 Outbound Sith 13 år siden

Man får næsten lyst til at se, om Søren Ildved er blevet blød, om han var påvirket af sit OFF-relaterede mix af medikamenter, da han så den, eller om det faktisk er en hæderlig film. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 KEiZ 13 år siden

4 stjerner OK, den havde jeg ikke set komme :-), men positivt, tror også jeg nupper den på hjemme biffen ved lejlighed.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#8 gizmomis 13 år siden

Så den til noget baby bio med min svigerinde (som er nybagt mor) og bortset fra omkring 100 babyer i salen, så var det faktisk en ganske underholdende fornøjelse..
Gravatar

#9 Nicki52 13 år siden

gizmomis (8) skrev:
Så den til noget baby bio med min svigerinde (som er nybagt mor) og bortset fra omkring 100 babyer i salen, så var det faktisk en ganske underholdende fornøjelse..

Seriøst? Skal man være gravid eller have en baby med ind før man kan komme i babybio? Jeg troede det bare var et navn.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 frankdrebin 13 år siden

#9

De tjekker hvert barn ved indgang til biosalen.. Man har jo hørt om folk der har prøvet at snyde sig ind med dukker..

Skriv ny kommentar: