Som den enlige mor er Jennifer Aniston hæderlig, men hendes noget anonyme rolle giver hende ikke frygteligt meget at arbejde med, og i stedet drages al opmærksomhed mod Jason Bateman og Thomas Robinson, der begge er aldeles glimrende som henholdsvis far og søn. Faktisk sidder man tilbage og ønsker, at Bateman og Anistons romance var blevet skåret ud af filmen, og at hele dens fokus i stedet var lagt på far-søn-forholdet. Så kunne filmen måske havde været fremragende – nu må den nøjes med at være ganske god.
#21 The Insider 14 år siden
#19, beklager! Jeg har også lige fået den restaurerede udgave af Gladiator på Blu-ray, can't wait to check it out!!
#22 Highland Park 14 år siden
Tak - og pænt goddag til den herre. Beklager at jeg ikke har nævnt det før - det er bestemt ikke, fordi jeg ikke ville hilse på dig.
Har du da ikke adgang til Filmz' allerhelligste, hvor vores personlige oplysninger og den lille sorte bog opbevares? ;)
#23 The Insider 14 år siden
Men jo, den sorte bog, of course! Men den indeholder desværre kun CPR- og PIN-numre. Det er handy, når man skal bestille film og medicin på andres regning, men ikke når man skal kulegrave fortiden ;-)
#24 frankdrebin 14 år siden
Det forklarer min dårlige økonomi, måned efter måned!
*ryster næven i vejret*
#25 The Insider 14 år siden
#26 Highland Park 14 år siden
#25: Så gi'r han nok en lille en...
#27 frankdrebin 14 år siden
Go nuts!