Som den enlige mor er Jennifer Aniston hæderlig, men hendes noget anonyme rolle giver hende ikke frygteligt meget at arbejde med, og i stedet drages al opmærksomhed mod Jason Bateman og Thomas Robinson, der begge er aldeles glimrende som henholdsvis far og søn. Faktisk sidder man tilbage og ønsker, at Bateman og Anistons romance var blevet skåret ud af filmen, og at hele dens fokus i stedet var lagt på far-søn-forholdet. Så kunne filmen måske havde været fremragende – nu må den nøjes med at være ganske god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 13 år siden

#18, haha, I KNEW IT! Jeg har tænkt det FLERE gange - niiiiiiiice. Jamen, pænt goddag ;-) Og tusind for alle komplimenterne! Jeg håber, du stadigvæk giver den masser af gas, uanset hvor du er nu :-)

#19, beklager! Jeg har også lige fået den restaurerede udgave af Gladiator på Blu-ray, can't wait to check it out!!
War. War never changes.
Gravatar

#22 Highland Park 13 år siden

#21: :D
Tak - og pænt goddag til den herre. Beklager at jeg ikke har nævnt det før - det er bestemt ikke, fordi jeg ikke ville hilse på dig.

Har du da ikke adgang til Filmz' allerhelligste, hvor vores personlige oplysninger og den lille sorte bog opbevares? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#23 The Insider 13 år siden

Hehe, det er all right, jeg kunne også bare have spurgt tidligere :-) Jeg tænkte på det, da du engang nævnte et par Hong Kong-film i en tråd, som jeg ikke kan huske, og hvor du også havde talt om dit arbejde som operatør. Siden har der været et par hints, men jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke lagde 2 og 2 sammen før, men hey... jeg burde også have været sproglig :-)

Men jo, den sorte bog, of course! Men den indeholder desværre kun CPR- og PIN-numre. Det er handy, når man skal bestille film og medicin på andres regning, men ikke når man skal kulegrave fortiden ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#24 frankdrebin 13 år siden

#23

The Insider skrev:
Men jo, den sorte bog, of course! Men den indeholder desværre kun CPR- og PIN-numre. Det er handy, når man skal bestille film og medicin på andres regning, men ikke når man skal kulegrave fortiden ;-)


Det forklarer min dårlige økonomi, måned efter måned!

*ryster næven i vejret*
Gravatar

#25 The Insider 13 år siden

#24, men tænk, hvor meget glæde du har givet mig, dude! Jeg tager endda på ferie om et par dage, og jeg lover, at jeg nok skal tænke på dit finansielle bidrag en enkelt gang eller to, mens jeg er væk!
War. War never changes.
Gravatar

#26 Highland Park 13 år siden

#23: Aha... Jeg tænkte nok, at du ville regne det ud før eller siden. :)

#25: Så gi'r han nok en lille en...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#27 frankdrebin 13 år siden

#25 Lyder godt! Bare lige sørg for at jeg har nok til huslejen, så burde det gå!

Go nuts!

Skriv ny kommentar: