“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-mortenk 19 år siden
#62 filmz-tidus-2004 19 år siden
#63 filmz-mrode 19 år siden
Badguys stjæler en kæmpe microbølgeovn der fordamper vand i nærheden - men.. hvordan pokker vidste maskinen at den ikke skulle koge vandet i folkene omkring den, men kun i vandrørene?
Mikkel
#64 dyg 19 år siden
#65 El vez 19 år siden
Jeg tror filmens realistiske tag på hele den ballade er, at Ra's er en slags titel og overhovedet for League Of Shadows og da asiaten dør, tager Ducard over og udfylder rollen som Ra's Al Ghul. Hvis Ducard forsvinder står en ny Ra's klar til at overtage styringen af organisationen. Derfor er Ra's altid tilstede og som sådan udødelig.
Det kan selvfølgelig også være at Ducard er Ra's hele vejen igennem, men det kommer der ikke rigtig noget endegyldigt svar på, så jeg vælger at holde mig til den første antagelse, da det forsøger at forklare Ra's 'udødelighed' og dermed hænger mere sammen med tegneserien end hvis Ra's blot er = Ducard.
#63/64
#66 filmz-frostfang 19 år siden
#67 filmz-Kadann 19 år siden
Men jeg tror at begge dine forklaringer er plausible, dog håber jeg da på at de bruger tegneserieudgaven.
Til gengæld vil jeg så sige at det er fornemt på alle måder at man laver slutningen så åben. Batman vinder, ja.. men Scarecrow er på fri fod, Ra's ser man ikke dø, så hvis man skal tænke i tegneserie/animated series, så er der jo mulighed for at hans tjenere bringer ham til lazarus-graven og lader ham genopstå, så han endnu en gang kan kæmpe for sin gale drøm.
Se, det er fanme i tegneseriens ånd, fordi skurkene skal ikke dø.. de skal have mulighed for at genopstå. :)
#68 Patriarch 19 år siden
Lidt ligesom spicegirls
#69 filmz-matt_bender 19 år siden
Glæder mig til forsættelsen, hvis den altså bliver til noget!
btw:
Fyens Stifstidende: 6/6
#70 filmz-Oettinger 19 år siden
Film som Kunstart er dødt. Få holder fast men mængden går op i stjerner og skuespil, historien skal være spændende og der må da være et opgør til sidst. De ved hvem Arnold og Spielberg er, ser bort fra det nyskabende og den rørende historie. Ikke ’en følelse blev rørt i min krop, og jeg gik væk med en tom fornemmelse. Der er ingen stemning skabt. Hvor er kærligheden til film?
2/6 - den var da meget pæn og til tider spændende