“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filt 19 år siden

#80, glad for ikke at være alene om at håbe på Hamill. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#82 Yoda 19 år siden

#80 - 81

Jeg tilsutter mig også den håbefulde gruppe, og krydser fingre for en rolle til Hamill - det ville være rigtig, rigtig godt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#83 filmz-Kadann 19 år siden

#76 -

Filmen lægger på ingen måde op til de film der er lavet i forvejen og den største grund hertil:

Batmans skabelseshistorie er anderledes i "Batman" fra '89. I den film bliver Batmans forældre dræbt af Jack Napier, som senere bliver til Jokeren. I "Batman Begins" bliver de dræbt af Joe Chill (hvilket er tro mod tegneserierne) og alene af den grund er der ingen sammenhæng.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#84 Yoda 19 år siden

Tak for forklaringen, Kadann. Lige præcis det, spekulerede jeg over i går aftes.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#85 filmz-Harry 19 år siden

De andre film sutter røv, denne sparker!!!

5 ud af 6 herfra!
Sex er godt og sundt for dit helbred...
Gravatar

#86 dyg 19 år siden

#80-82: Ja for hulen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#87 filmz-Exitium 19 år siden

nå men så vil jeg da glæde mig til i morgen, når jeg skal se den.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#88 filmz-grev_michal 19 år siden

Personligt havde jeg glædet mig meget til denne film - Batman er jo en klassiker ;) Men denne er efter min mening den klart dårligste der er lavet. Den har nogle gode action sekvenser og effekter ( men det har alle film i den genre nu tildags ).

Selve historien er generelt ret flad og kedelig og man føler sig ikke underholdt i 75% af filmen. Var også meget skuffet over batmobilen som nærmest minder om en tunet udgave af thomas - det glade lokomotiv :-(

Nu har forventningerne også været ret høje - men alligevel formåede filmen ikke rigtig at leve op til nogen af dem. Selv christian Bale faldte helt uden for rollen som drengen/manden der blev til batman.

Det eneste lyspunkt i filmen er Michael Caine og derfor får den en enkelt kamera herfra.

Gravatar

#89 filmz-donprehn 19 år siden

##88
Jeg kan se i en anden tråd, at du mener at "Batman & Robin" er en af de bedste Batman-film. Hvis dette er rigtigt kan jeg godt forstå at du ikke kan lide den nye, da den overhovdet ikke kører i samme stil.

Det er vi dog nogen der er glade for ;-)
Gravatar

#90 filmz-frostfang 19 år siden

bedre kan det vist ikke siges!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!

Skriv ny kommentar: