“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!
Skriv ny kommentar:
#81 filt 19 år siden
#82 Yoda 19 år siden
Jeg tilsutter mig også den håbefulde gruppe, og krydser fingre for en rolle til Hamill - det ville være rigtig, rigtig godt.
#83 filmz-Kadann 19 år siden
Filmen lægger på ingen måde op til de film der er lavet i forvejen og den største grund hertil:
Batmans skabelseshistorie er anderledes i "Batman" fra '89. I den film bliver Batmans forældre dræbt af Jack Napier, som senere bliver til Jokeren. I "Batman Begins" bliver de dræbt af Joe Chill (hvilket er tro mod tegneserierne) og alene af den grund er der ingen sammenhæng.
#84 Yoda 19 år siden
Tak for forklaringen, Kadann. Lige præcis det, spekulerede jeg over i går aftes.
#85 filmz-Harry 19 år siden
5 ud af 6 herfra!
#86 dyg 19 år siden
#87 filmz-Exitium 19 år siden
#88 filmz-grev_michal 19 år siden
Selve historien er generelt ret flad og kedelig og man føler sig ikke underholdt i 75% af filmen. Var også meget skuffet over batmobilen som nærmest minder om en tunet udgave af thomas - det glade lokomotiv :-(
Nu har forventningerne også været ret høje - men alligevel formåede filmen ikke rigtig at leve op til nogen af dem. Selv christian Bale faldte helt uden for rollen som drengen/manden der blev til batman.
Det eneste lyspunkt i filmen er Michael Caine og derfor får den en enkelt kamera herfra.
#89 filmz-donprehn 19 år siden
Jeg kan se i en anden tråd, at du mener at "Batman & Robin" er en af de bedste Batman-film. Hvis dette er rigtigt kan jeg godt forstå at du ikke kan lide den nye, da den overhovdet ikke kører i samme stil.
Det er vi dog nogen der er glade for ;-)
#90 filmz-frostfang 19 år siden
bedre kan det vist ikke siges!