“Batman Begins” er ikke blot en glimrende og velfortalt nyfortolkning af Batman-sagaen – det er hyperunderholdning med både dybde og hjerte – uden tvivl den bedste Batman-film til dato. Så grib flagermusekappen, gør Batmobilen klar, og skynd dig ind i biografen: The Dark Knight has returned!
Skriv ny kommentar:
#91 maniac 19 år siden
"Why do we fall, sir? So that we might better learn to pick ourselves up."
Damn straight! Denne film lever mere end op til hypen, og har efter faldet under Schumachers regime for alvor rejst sig igen.
Er enig med Nicolai(Angel Eyes) i karakteren: 5/6, men på nippet til 6/6 :)
Det eneste der trak ned for mig var de til tider forvirrende kampe, og selvom soundtracket var fint, mangler det et tema, hvor jeg ikke synes det havde været en skam at tage Elfmans tema ind og opdatere det til at passe ind i det nye soundtrack.
#92 mimic 19 år siden
#93 filmz-fiemie 19 år siden
#94 filmz-Angel Eyes 19 år siden
#95 erikjust 19 år siden
jeg behøves vel ikke at nævne catwoman og det midelmådige hvis ikke dårlige oplevelse den sidste batman film efterlod.
så jeg ser frem til den det eneste negative jeg har hørt om den er at de har ændret morderens navn så det ikke længere er Jokeren der er den skyldige ham som dræbte batmans forældre i den gyde.
hvis det passer må man sige det er lidt synd for det havde ellers gjort cirklen perfekt du kunne se batman begins og så batman.
#96 filmz-jakob.joergensen 19 år siden
Kunne godt lide, at det i den grad virkede som om, at de havde lavet fysiske specialeffects og ikke kun computeranimeret.
80 kr. for at se denne filmz var nok lidt overtakst, men kan da glæde mig over, at de viste forfilmen til Fantastic 4.
Anticlockwise
#97 filmz-Bluhm 19 år siden
#98 akerman 19 år siden
"Je ne sais quoi" :)
#99 filmz-mathiaslandbo 19 år siden
#100 El vez 19 år siden
Udover at jeg ikke helt forstår hvad du skriver, er jeg ikke enig i at Spiderman 1 er dårlig - jeg synes den er meget menneskelig, hvilket Batman Begins også er, men her synes jeg også at sammenligningerne holder op og jeg synes bestemt ikke det er et plagiat. Det er et forsøg på at vise Batmans skabelse og til en vis grad følger man handlingen i tegneserien. Der hvor den afviger, er mht Ra's Al Ghul...
Igen er jeg ikke helt med.
That's Nolan for ya.
Tre gange har jeg været i biffen og se BB, de har heldigvis kun vist F4 traileren den ene af gangene.
Konklusion: Vi er vist ikke helt anige ;)