En værdig arvtager. Selvom Burtons to film stadig hører til noget af de flottest, jeg har set, så er “Batman Begins” lidt mere interessant, når det kommer til historien og universet. En tiltrængt fornyelse og forhåbentligt den første i en række af mange – og en dvd-udgivelse, der bør ejes af enhver Batman-fan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Riqon 18 år siden

Ja, blev også meget skuffet over, at der ikke var et kommentarspor. Men altså klart den bedste Batman film til dato, hvis man spørger mig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 Lethal Injection 18 år siden

Enig, alt er perfekt, bortset fra Katie Holmes! hun er for baby agtig og kan slet ikke spille skuespil, men filmen skal stadig ha topkarakter
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#3 Hal60 18 år siden

Den anden bedste efter min mening. Nok er dette et mere realistisk bud på Batman universet, men kan dog stadig bedst lide den var 89... Altid når jeg har fået set BB, så får jeg lyst til at smække go'e gamle Burtons klassiker på maskinen. Elsker det gotiske univers som Burtons film indeholder.

Men god, det denne skam også.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 18 år siden

Satans. Vi er enige :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Hal60 18 år siden

;)
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#6 filmz-spiderman 18 år siden

Den bedste Batman film...
Gravatar

#7 filmz-cballi1 18 år siden

jeg giver filmen en "4". Filmen er såmen ganske udemærket og er du batman fan, så kan jeg varmt anbefale den.
Gravatar

#8 Horrormaster 18 år siden

den er den bedste alle filmene men scarecrow dunne god bliver lidt bædrer og meget realistikt og de viser gotham for en ny vinkel liger fra fantasi byen til rigtig by
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#9 filmz-emajlo 18 år siden

Uden tvivl den bedste Batman film nogensinde. Nolan er fremragende og det er han ved at have vist nogle gange.
Bale passer desuden perfekt til rollen.

Hvis man taler alle tegneserie filmatiseringer, så er dette måske også den bedste.
Gravatar

#10 filmz-Is 17 år siden

Bedste Batman film til dato. helt klart 6/6

Skriv ny kommentar: