“Batman & Robin” aflivede en succesrig franchise med ét kraftigt nådestød. Det må egentlig være filmens stærkeste force: at have hamret sømmet så hårdt ned i seriens kiste, at man ikke just øjeblikkeligt valgte at lade nattens ridder begive sig ud i biograferne igen. En sådan beslutning kunne have forseglet seriens skæbne for stedse. “B&R” kan sjældent beskyldes for at være kedelig, men den besidder hverken sjæl, følelser eller troværdig begejstring. Filmens billedside er en smule skuffende, men filmen lyder glimrende og ekstramaterialet er fint.
#11 MikkelHJ 18 år siden
Jeg priser mig lykkelig over, at franchisen er i mere kompetente hænder nu. Batman Begins er storslået og uden tvivl den bedste film om den kappeklædte korsfarer til dato.
#12 filmz-Kadann 18 år siden
JEg er enig med dig mht. Batgirl, da Barbara Gordon også er den ægte for mig, men der har nu været tre andre der har båret navnet, hvor en af dem faktisk optrådte i tegneserierne før Barbara Gordon. :)
#13 Confused101 18 år siden
Men Batman og Robin. Ved ikke engang hvad jeg skal sige. SÅ dårlig var den heller ikke (House Of the Dead er dårlig). Men holy shit...hvordan kan man misforstå kildematerialet SÅ meget?
#14 filmz-jeangrey55 17 år siden
#15 mar16 17 år siden
#16 filmz-jeangrey55 17 år siden
#17 filmz-jeangrey55 17 år siden
#18 Yoda 17 år siden
#19 filmz-jeangrey55 17 år siden
#20 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem