“Batman & Robin” aflivede en succesrig franchise med ét kraftigt nådestød. Det må egentlig være filmens stærkeste force: at have hamret sømmet så hårdt ned i seriens kiste, at man ikke just øjeblikkeligt valgte at lade nattens ridder begive sig ud i biograferne igen. En sådan beslutning kunne have forseglet seriens skæbne for stedse. “B&R” kan sjældent beskyldes for at være kedelig, men den besidder hverken sjæl, følelser eller troværdig begejstring. Filmens billedside er en smule skuffende, men filmen lyder glimrende og ekstramaterialet er fint.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lethal Injection 18 år siden

DEN HER LORTE FILM SKAL HA -100000/6!!!!!! i karakter
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#2 Hal60 18 år siden

Tja, den havde skam også hele pakken mht. crap... Arnold som Mr. Freeze (I'll send Yooo To Da Coola!), George Clooney som Batman, der nok - IMHO - må siges at være det værste valg nogensinde. Selv min kammerat var en bedre Batman til Halloweenfesten; og det siger en hel del.
Derudover var den bare dum, latterlig og åndssvag.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#3 Bardoboy 18 år siden

Deres dragter har fået brystvorter, det siger sig selv..

Skid film..

Gravatar

#4 Patriarch 18 år siden

2 for filmen! Denne film er jo den dårligste film i verden! :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 inflector 18 år siden

Har stadigvæk ikke tilgivet Søren Høy for hans overdrevet positive anmeldselse, der fik lokket mig i biffen for at se denne møgfilm, klart en af de værste biograf oplevelser overhovedet!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 Patriarch 18 år siden

Anmeldte han den godt? Hold da kæft! I hvad medie gjorde han det?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 inflector 18 år siden

På dr han var sommervikar for Ole Michelsen....Manden er en skandale!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 filmz-spiderman 18 år siden

den ringeste film ever!!!
Gravatar

#9 filmz-lupus20 18 år siden

Jeg kunne ikke lide den første Batman film, Batman Returns sage mig heler intet og Batman Forever var lige til at lukke op og skide i så da jeg så denne film første gang var mine forventninger på nulpunktet. Jeg havde dog ikke regnet med at jeg skulle overvære en film der faktisk var så ringe at den overgik de 3 første i elendighed. sjældent har man set sådan en omgang bræk men da jeg jo er Superhelte fan skulle jeg naturligvis se den og det har jeg så fortrudt lige siden. Batman & Robin er bare en af de film der skal undgås. se helere Batman Begins eller den animerede TV Serie fra 1992 istedet.
Gravatar

#10 filmz-KasperLFC 17 år siden

Nøj. Hvor er den ringe.

Skriv ny kommentar: