Det føles helt underligt (og næsten en smule forkert) at belønne en film som “Battleship” med fem stjerner – en film baseret på brætspillet “Sænke slagskibe”(!) med sangerinden Rihanna foran kameraet? På papiret lyder det som en tåbelig fadæse, men actionsekvenserne er formidable, man falder hurtigt for de sympatiske karakterer, skuespillernes enorme entusiasme smitter, og så har filmen tilmed en afvæbnende selvironi, som mange af dens artsfæller savner. Filmen truer med at sejle ind i 4-stjernet farvand mod slutningen, men den muntre humor bringer skibet på ret køl igen. Denne Blu-ray rummer noget seværdigt ekstramateriale, et transfer i særklasse og et af årets hidtil bedste lydspor, så hvis man har hang til solide actionbrag, er udgivelsen simpelthen et must.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Battleship”-interview med Liam Neeson!
#11 Batsy 12 år siden
Hehe :), kan stadig godt nyde en hjernedød film!, tror jeg alle kan 8)
#12 The Insider 12 år siden
#13 Batsy 12 år siden
#14 Kruse 12 år siden
#15 akerman 12 år siden
Jeg er klar over at jeg taler imod filmz brugerskare her, men føler at der skal være en modvægt til de eksisterende vurderinger :-)
#16 Batsy 12 år siden
Transformers now SPARE ME YOU GASEOUS SICKAFANTS!!
#17 Kruse 12 år siden
Indtil videre har der kun været to(udover dig) i denne tråd der har kommet med deres vurderinger, og den ene giver den en middelkarakter og den anden giver bundkarakter, så det er ikke fordi at din vurdering ligefrem er i modvægt til filmz-brugerskaren :)
#18 Morpheus 12 år siden
Udover det, så er anmeldelsen rigtig velskrevet, som de altid er fra dig, Insider! Kudos!
#19 evermind 12 år siden
#20 Cruiser 12 år siden