“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.
Skriv ny kommentar:
#51 dyg 19 år siden
Da han så kom hjem hylede han højere end nogen anden. Han kræver en Blade 4, der kan få afsluttet Blade-serien med stil.
Så det er også de inkarnerede fans, der finder den dårlig. Men hvis du er til film som xXx og The Fast And The Furious (fydaføj), så er Blade: Trinity sikkert også noget for dig.
#52 Spirit 19 år siden
#53 filmz-bloodrayne 19 år siden
#54 filmz-Angel Eyes 19 år siden
#50: Nu er alle anmeldere jo ikke enige og vores karakterniveau adskiller sig nok også til dels - havde jeg anmeldt filmen havde den nok fået samme karakter som Anaconda 2 (ikke dermed sagt at det er gode film!). Men nu skuffer Blade 3 vel også fordi man havde forventet sig mere af den serie...
#55 DarkLight 19 år siden
#56 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Derudover, hvis man så mener en film skuffer, så bør den jo nok heller ikke have en særlig god karakter...
#57 filmz-Bruce 19 år siden
Der er åbenbart gået sport i at aflive gode franchises og med dette makværk....ja, så er nekrologen for Blade skrevet. Han er mere død end et klogt ord ud af Svend Aukens mund. Det er ligefør man lejer et par rulleskøjte film med letklædte damer, for at se et godt plot.
Ok. Jeg hører lige i min øresnegl at Paul W.S. Anderson skulle være interesseret i en 4'er. Alien vs. Blade. Tak for kaffe!
#58 filmz-jurgen 19 år siden
Helt klart en film der er værd alle billetpengene. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor alle beklager sig over hvor dårlig den er. Synes den har gjort det bedre, end de fleste 3'ere i en trilogi ville gøre det (her ser jeg bort fra Ringenes Herre).
Men okay, man kan aldrig være 100% enig med diverse anmeldere. Det er jeg i hvert fald aldrig!
Giver den 5/6
#59 filmz-Bruce 19 år siden
Of all the missteps made and absurdities offered, the most glaring is the casting of what appears to be a steroidal Eurotrash pimp as no less than Dracula.
If ever there was a case for quitting while you're behind, this "Blade" is it -- ready to be buried in a vat of garlic.
No, it's the movie itself -- an unimaginative, generic affair memorable only for its incessant and flagrant plugging of Apple computers and iPods -- that should put a stake through the franchise for good.
Dracula, who, as played by Dominic Purcell, has all the dark charisma and burning threat of a baked potato.
The movie is loud, dark, bumpy and not even a little fun. You emerge into daylight bruised and battered, suffering a case of movie abuse.
A mess. It lacks the sharp narrative line and crisp comic-book clarity of the earlier films, and descends too easily into shapeless fight scenes that are chopped into so many cuts that they lack all form or rhythm.
Swimming in computer-enhanced mayhem and a non-stop hip-hop-and-techno soundtrack, Blade: Trinity might as well come equipped with joysticks attached to the seats, so everyone can play along.
PS: Hvis du kan li' denne film, kan jeg absolut anbefale "Boxing Helena" af Jennifer Lynch.
#60 filmz-Kadann 19 år siden
PS: Hvis du kan li' denne film, kan jeg absolut anbefale "Boxing Helena" af Jennifer Lynch.
Uha, sådan noget skal man ikke engang spøge med.