“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 El vez 19 år siden

#6 / #10, tag og brug spoilerfunktionen [ spoiler ]julemanden findes ikke[ /spoiler ], nu hvor de kaere admins har implementeret den :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 armadillo 19 år siden

Beklager =)

Jeg vil sætte en dyd i det fremover, især hvor det gælder seværdige film ;)
Gravatar

#13 filmz-Zikor4 19 år siden

Nu skriver anmelderen at plottet i filmen er ikke-eksisterende (eller noget med historien stinker), personligt, ser jeg disse film som rå action film. Har dog ikke set filmen endnu, men vil da lige indskyde endnu en kommentar når jeg får det gjort :)

Glæder mig til at se den, selvom mine forventninger er skruet meget ned, efter at have læst anmeldelsen, og jeres kommentare.

At folk ligefrem HADER Blade serien, kan jeg ikke forstå...
Gravatar

#14 Skobbolop 19 år siden

#9 hvad har vampyrer med underlige våben at gøre?

#15 filmz-Zikor4 19 år siden

#14 Tror han mener, at vampyrer er heller ikke noget man lige ser hverdag, og at det ikke er "realistisk" derfor, at de ikke lige bruger "realistiske" våben... Tror jeg :)
Gravatar

#16 filmz-Quak 19 år siden

Øhh ik for noget, men hvad sker der lige med hans bukser på billede 3 ?
Gravatar

#17 filmz-cyruz007 19 år siden

Du har fuldstændig ret Zikor4 :-)
Gravatar

#18 Sealer 19 år siden

syns den er go underholding også ikke mere. måske lidt for hjernedød.
Gravatar

#19 filmz-thomasb84 19 år siden

Hvorfor sætte en til at anmelde filmen som åbenlyst ikke kan li filmene. Var inde sammen med 8 bekendte og se den, og vi var alle enige om at det var en rigtig fed film.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#20 dyg 19 år siden

#19 - Det siger mere om dig og dine venner, end om anmelderen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: