“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-vassago 19 år siden
#42 filmz-Zikor4 19 år siden
For denne film, den er da rigtig fed, der er masser af action fra start til slut, kan godt være enig i nogle af de ting anmelderen siger, f.eks. det med at Abigail, Blades ene sidekick er en smule malplaceret, men kan slet ikke se hvorfor han kritisere historien osv.
Det er en film, hvor man skal være lidt drengerøv for at syntes den er fed, for ja, det meste af det går bare ud på at tæve den som kommer tæt på.
I bund og grund, en rigtig god action film, med underholdning fra start til slut. Kunne sidde og skrive en lang anmeldelse om hvorfor jeg er uenig med anmelderen. Men det ønsker jeg ikke :)
Syntes bestemt denne film fortjener mere end 1 karakter, men det er min mening, har givet den 4.
Blade fans, vil IKKE blive skuffet, men man skal ikke sætte sig i biograf stolen og tænke, "ahh, nu kommer der en film som var ligeså fed som 1éren" for det er den ikke, men den kan bestemt godt følge med.
#43 filmz-vassago 19 år siden
Blade fans vil blive skuffet - medmindre de ikke har noget imod en Blade film ala "xXx" of "Fast and The Furious"...
#44 filmz-vassago 19 år siden
#45 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Jeg er Blade-fan og jeg BLEV skuffet!
#46 filmz-Zikor4 19 år siden
#45: Det er rigtigt, hvis man kigger på filmens plot osv. så er det rigtigt, at den ikke er i topklasse, men jeg syntes bare det er forkert at give den 1 stjerne, i følge min overbevisning. Jeg syntes det var fremragende underholdning, og ja som du siger, den er i stil med xXx, den film kunne jeg også godt li´ det gør ikke noget, at der indimellem er nogle film som kikser lidt på historie basis osv. så længe den stadig er underholdende at se.
Har før været inde og se andre film, hvor jeg bare har siddet og ventet på den sluttede, men det var ikke tilfældet med den her, som middel Blade fan, eller hvad man kan sige, har da lige købt 1éren og 2éren, syntes jeg bestemt at 3éren er en god film. Men som sagt, er man en person som går RIGTIG meget op i historie i alle film, skal man nok ikke tage ind og se den her.
Jeg selv, kan godt lide at se film som har rigtig gode historier og plots, men i Blade´s film, er det ligesom noget andet, der skal sku bare tæves nogle vampyrer, sådan har jeg det med de film.
Glemte lige at sige, at filmen har et kanon fedt soundtrack, musikken passede godt til action sekvenserne.
Men lad mig sige det på en nemmere måde, føler ihvertfald ikke jeg har spildt mine penge...
#47 dolphinfriendly 19 år siden
#48 filmz-Zikor4 19 år siden
#49 filmz-donprehn 19 år siden
Med hensyn til skurken, synes jeg han er utrolig vellykket. Det er en god idé ikke at Portrættere Dracula, som en østeuropæer med dårlig accent ligesom i fx Van Helsing. Jeg kunne godt lide ideen med at Dracula er endnu ældre og kommer fra det Summeriske område.
En ting jeg dog er enig i med anmelderen er at Abigail ikke er vellykket, den sene med ipod fik også mig til at krumme tæer.
Film er dog svær at give karakter, da det er noget med smag at gøre, så selv om jeg er uenig med anmelderen synes jeg alligevel det er en udmærket og underholdende anmeldelse. Ville nok selv ligesom Berlingske give den 4 ud af 6 stjerner.
#50 filmz-donprehn 19 år siden