“Borgen” har æren af at være den første danske tv-serie, som bliver udgivet på Blu-ray, og udgivelsen af seriens første sæson er absolut ikke værst. Lydsporene skuffer en anelse, men føljetonen ser langt bedre ud, end den gjorde på flimmerkassen, og ekstramaterialet er udmærket. Selve serien er en af DR’s bedste i nyere tid – et forbavsende kompromisløst kig på dysterne i magtens korridorer herhjemme. Seriens fans og uindviede sjæle bør afgjort investere i udgivelsen.
#1 Collateral 13 år siden
#2 corleone82 13 år siden
#3 MMB 13 år siden
#4 filmz-Sichlau 13 år siden
For det første har jeg ingen problemer med at relatere til det, for det andet syntes jeg ikke det bliver mindre troværdigt af den grund, måske snarere tværtimod. Desuden kan DR ikke lave en fiktiv tv-serie med virkelige partier, der skildres fiktivt uden at tage parti, som de jo helst ikke bør gøre.
#5 RasmusFL 13 år siden
#6 Collateral 13 år siden
#7 RasmusFL 13 år siden
#8 Collateral 13 år siden
#9 The Insider 13 år siden
#5, yes, et rigtig godt cast! Og jeg var i øvrigt VILDT overrasket over Peter Myginds indsats. Jeg synes normalt, han er ude, hvor han ikke kan bunde, når han snupper mere seriøse roller (han er eksempelvis fuldstændig utroværdig som oprørsleder i "Flammen & Citronen", synes jeg), men han udnytte sin charme fornemt i rollen som den sleske Michael Laugesen.
#10 Patriarch 13 år siden