Sasha Baron Cohen og Larry Charles har igen bevist, at det er muligt at presse folk ud i de mest ekstreme udtalelser og handlinger, hvis omstændighederne taler for dem. Man kan diskutere, hvorvidt sammenføringen af konstruerede sekvenser og iscenesat komik fungerer som en film som helhed, men det er egentlig ligegyldigt, når “Brüno” fra start til slut er så hysterisk morsom. Bedre fås det ikke, og her understreges, at Cohen er den absolut bedste og vigtigste komiker netop nu. Weltklasse!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 elwood 14 år siden

#36 Fedt!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 The Watcher 14 år siden

Skal ind at se den om 1 time, glæder mig helt vildt! Den ser squ for genial ud :D
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#43 Ericmase 14 år siden

Har lige været inde og se den! Lol! Den var pisse morsom, men jeg synes nu at "Borat!" og "Bruno" var lige gode! 6/6 stjerner! Den var fuldstændig lige så lol som "Borat!"!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#44 filmzkim 14 år siden

6 stjerner?
Så skal den godt nok have meget mere at byde på, end hvad trailerne har vist ind til videre.
Gravatar

#45 The Watcher 14 år siden

Filmzkim (44) skrev:
6 stjerner?
Så skal den godt nok have meget mere at byde på, end hvad trailerne har vist ind til videre.
Tro mig det har den, var inde at se den igår og jeg har aldrig moret mig så meget i en biograf en hel film igennem 6/6 stjerner herfra også! Se den folkens, hør ikke på anmeldelserne bare tag ind og hav det sjovt
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#46 filmz-protoZ 14 år siden

Har lige været inde og se filmen... Den var da "ok"...men heller ikke mere synes jeg. Sjove episoder i filmen, men de er adskilt af lige så "usjove" kedelige scener.
Gravatar

#47 tranberg 14 år siden

#46
Helt enig.

Er også lige kommet hjem fra biografen, og den levede ikke op til de seks stjerner, Filmz har smidt efter den.

Jeg forventede, baseret på omtalen og dens ry, at der ville være scener, der fik en til virkelig at krumme tæer, men mange af episoderne virkede forcerede og iscenesatte og der var lange perioder af filmen, der var ret kedelige.

Sad adskillige gange og tænkte, om man blot skulle se på den som en hjerneløs komedie eller en film, der via komedie, prøver at flytte grænser og røre ved tabubelagte emner.
Jeg synes tit det blev en blanding, men aldrig til fulde og ikke helt succesfuldt.

Min favoritscene vil dog stadig være Brüno, der søger hjælp hos en præst, der går under "erhvervet" "gay converter" - og fryder mig over den ydmygelse han og hans disciple må føle nu = mums :)

4/6
The end is closest to the beginning
Gravatar

#48 Nexiz 14 år siden

tranberg (47) skrev:
#46
...mange af episoderne virkede forcerede og iscenesatte...
4/6

(tillod mig lige at klippe det ud af dit lange indlæg som jeg ville kommentere på :

Jeg synes sådan set at alt hvad Sasha Baron Cohen laver virker forceret og iscenesat - og dermed også ret plat. In my humble opinion :)
Gravatar

#49 tranberg 14 år siden

#48
Nexiz (48) skrev:
Jeg synes sådan set at alt hvad Sasha Baron Cohen laver virker forceret og iscenesat


Nej, det synes jeg ikke man kan beskylde ham for.
Der var nogle gyldne øjeblikke i Borat, bl.a. et møde med nogle feminister, der overrasker og virker rent spontane.

Det var der også i Brüno, men utrolig få af dem.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#50 Spanner 14 år siden

Jeg stiller mig også lidt uforstående overfor de 6 stjerner af 6 mulige, som gives i anmeldelsen.

Der var passager, hvor jeg var flad af grin og mine tæer så krummede, at jeg nu kun kan gå med snabelsko, men der var mindst lige så mange gags, der faldt komplet til jorden.

4/6 til Bruno for en underholdende film, men skal vi ikke lade det blive ved det? Noget mesterværk er det bestemt ikke.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: