Sasha Baron Cohen og Larry Charles har igen bevist, at det er muligt at presse folk ud i de mest ekstreme udtalelser og handlinger, hvis omstændighederne taler for dem. Man kan diskutere, hvorvidt sammenføringen af konstruerede sekvenser og iscenesat komik fungerer som en film som helhed, men det er egentlig ligegyldigt, når “Brüno” fra start til slut er så hysterisk morsom. Bedre fås det ikke, og her understreges, at Cohen er den absolut bedste og vigtigste komiker netop nu. Weltklasse!
#41 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 The Watcher 15 år siden
#43 Ericmase 15 år siden
#44 filmzkim 15 år siden
Så skal den godt nok have meget mere at byde på, end hvad trailerne har vist ind til videre.
#45 The Watcher 15 år siden
#46 filmz-protoZ 15 år siden
#47 tranberg 15 år siden
Helt enig.
Er også lige kommet hjem fra biografen, og den levede ikke op til de seks stjerner, Filmz har smidt efter den.
Jeg forventede, baseret på omtalen og dens ry, at der ville være scener, der fik en til virkelig at krumme tæer, men mange af episoderne virkede forcerede og iscenesatte og der var lange perioder af filmen, der var ret kedelige.
Sad adskillige gange og tænkte, om man blot skulle se på den som en hjerneløs komedie eller en film, der via komedie, prøver at flytte grænser og røre ved tabubelagte emner.
Jeg synes tit det blev en blanding, men aldrig til fulde og ikke helt succesfuldt.
Min favoritscene vil dog stadig være Brüno, der søger hjælp hos en præst, der går under "erhvervet" "gay converter" - og fryder mig over den ydmygelse han og hans disciple må føle nu = mums :)
4/6
#48 Nexiz 15 år siden
(tillod mig lige at klippe det ud af dit lange indlæg som jeg ville kommentere på :
Jeg synes sådan set at alt hvad Sasha Baron Cohen laver virker forceret og iscenesat - og dermed også ret plat. In my humble opinion :)
#49 tranberg 15 år siden
Nej, det synes jeg ikke man kan beskylde ham for.
Der var nogle gyldne øjeblikke i Borat, bl.a. et møde med nogle feminister, der overrasker og virker rent spontane.
Det var der også i Brüno, men utrolig få af dem.
#50 Spanner 15 år siden
Der var passager, hvor jeg var flad af grin og mine tæer så krummede, at jeg nu kun kan gå med snabelsko, men der var mindst lige så mange gags, der faldt komplet til jorden.
4/6 til Bruno for en underholdende film, men skal vi ikke lade det blive ved det? Noget mesterværk er det bestemt ikke.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem