“The Cabin in the Woods” var en af årets vildeste biografoplevelser, og det er om nogen en film, der fortjener et gensyn. Filmen er bogstaveligt talt en anden, når man ser den igen, for ved gensynet ved man nemlig, hvordan det hele hænger sammen, og det er derfor muligt at gennemskue og få øje på langt flere fabelagtige horror-referencer og -overvejelser end ved første gennemsyn. Oven i det har fans en fantastisk auditiv oplevelse i vente på Blu-ray, og skiven er også proppet med fremragende ekstramateriale. “The Cabin in the Woods” er en film lavet af horror-fans til horror-fans, og fans bør ikke tøve med at investere i dette pragteksemplar af en genrefilm!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 knipsknips 11 år siden

God anmeldelse. Fik desværre ikke set alt ekstra materialet, da jeg lejede filmen.
Gravatar

#2 wimmie 11 år siden

Enig! Super fed film med en masse dejlige horror-referencer :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 SF90 11 år siden

Jeg kan slet ikke følge jer i at dette er en god horror film. Jeg synes ikke engang at den formår at være sjov på den platte måde, eller uhyggelig.. Jeg blev simpelthen så skuffet da jeg så den.
Gravatar

#4 wimmie 11 år siden

Jeg synes heller ikke den var uhyggelig men den var stemningsfuld, spændende, underholdende og meget sjov :D
Men nej, den er ikke sjov på den platte måde, den er sjov på den nørdede og ret sorte måde :p
Forventer man plat humor skal nok gå efter Scary Movie-filmene ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 SF90 11 år siden

Jeg kan også bare sige at jeg slet ikke synes den var sjov så =) Jeg forventede meget mere end scary movie, men jeg synes nu ikke der er den store forskel.
Og jeg vil da påstå at jeg havde udregnet plottet efter "det anderledes element" blev præsenteret.
Det kan godt være at det bare er mig som har haft for høje forventninger..
Gravatar

#6 Kyllingebenet 11 år siden

SF90 (3) skrev:
Jeg kan slet ikke følge jer i at dette er en god horror film. Jeg synes ikke engang at den formår at være sjov på den platte måde, eller uhyggelig.. Jeg blev simpelthen så skuffet da jeg så den.


Enig.
Gravatar

#7 Zombi 11 år siden

En af årets bedste film.
Gravatar

#8 Riqon 11 år siden

Jeg synes, den er virkelig gennemført. Intet mindre end fantastisk. Mere en spoof-film end en horror-film, efter min mening, men samtidig spændende og for det meste uforudsigelig, selv om den leger med kendte konventioner.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Richard Burton 11 år siden

En perfekt film til et dobbelt program med Drag Me To Hell. De leger med de klassiske virkemidler og de får dem ved gud til at virke. Cabin tager bare fis på sig selv, ved at demontere uhyggen, hver gang den er sat i søen, hvilket gør det noget nemmere at stå igennem for en tøsedreng som mig.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#10 elwood 11 år siden

Så hvis vi bare tilføjer dåselatter til Buried så vil du kunne klare og se den film eller :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: