“Catch Me If You Can” er en meget underholdende film, der i store dele af handlingen finder en fin balance mellem humor og personkarakteristik. Hen imod slutningen kniber det dog lidt med tempoet og historien ville have fungeret endnu bedre, hvis Spielberg havde valgt at antyde i stedet for at visualisere Franks videre skæbne. Den tekniske standard på DVD’en er god, selvom billedkvaliteten sikkert vil blive mål for en del (i mine øjne uberettiget) kritik. Musikken skiller sig ud på den fede måde og gør at man under stregen er nødt til at unde sig selv dette DVD-sæt, til trods for at ekstramaterialet ikke er specielt overvældende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 20 år siden

uha..helt klart en af mine yndlings film.. der er så mange scener og klip jeg kan se igen og igen...

Learning the Ropes som tittelmelodien hedder (hvis jeg ikke tager helt fejl), er også rigtig lækker.. John Williams kan altså det kram..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 Tylerdurden 20 år siden

Ja dette er helt sikkert en af Spielberg mest behaglige værker. Jeg er vild med dens lethed og dens visuelle stil. Dejligt at se at Spielberg stadig kan lege og ikke tage det hele så seriøst.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#3 Skobbolop 20 år siden

ja..der er en "lethed" over filmen.. der er noget helt specielt over den...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#4 El vez 20 år siden

Nu går der sguda helt Mader og Leth i den! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Kalle Ferm 20 år siden

Spielberg er en sand mester. :-)
Han kan instruere alle typer film ser det ud til. Det er en dejlig film.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Catch Me If You Can er klart for fed. Di Caprios bedste film til date.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#7 Skobbolop 20 år siden

#6 og jeg kan kun være enig
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#8 filmz-luna 20 år siden

fantastik sjov og utrolig....
Den SKAL bare ses, ellers går du glip af noget helt specielt....
Gravatar

#9 filmz-Is 18 år siden

Synes at filmen er super god
Spieldberg viser igen at han er en af de helt store. Jeg ville ønske at der var mere skuespil til Tom Hanks.
Gravatar

#10 filmz-gustav12 17 år siden

Det er en rigtig sjov film jeg elsker den det er så godt skuspil og Steven Spielberg er verdens bedst insktruktør og Tom Hanks og Leonardo DiCapio spiller så godt det er en film man må se.

Skriv ny kommentar: