Det bør nævnes, at filmen kommer op i biograferne med både originale engelske og danske stemmer. Undertegnede har kun set originalversionen, så hvorvidt den danske udgave fungerer bedre eller værre, kan ikke vurderes her.
Skriv ny kommentar:
Det bør nævnes, at filmen kommer op i biograferne med både originale engelske og danske stemmer. Undertegnede har kun set originalversionen, så hvorvidt den danske udgave fungerer bedre eller værre, kan ikke vurderes her.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-bastian 19 år siden
#42 19 år siden
Willy Wonka sangen og dukkerne var ren It´s a small world, Nougatbjerget lignede Matterhorn fuldstændigt, og der var en mere jeg ikke lige kan huske.
Sød film, med gode skuespillere.
#43 filmz-moonbird 19 år siden
lad os snakke lidt om danny elfmans præstation, folk har været ret utilfredse med hans musik de sidste 5 år så hvad syntes i så om denne films musik? jeg syntes den var rigtig god
#44 filmz-frenger 19 år siden
Her forstod anmelderen ikke det fede i filmen, men det gjorde pøblen så åbenbart.
#45 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 wiseguy 19 år siden
Jeg nægter ellers konsekvent at gå alene i biffen - men man har selvfølgelig et standpunkt, til man tager et nyt...
#47 filmz-Kadann 19 år siden
Hehe, jeg kan godt følge dig. Det virker en anelse usselt at gå i biffen alene.
#48 filmz-moonbird 19 år siden
#49 wiseguy 19 år siden
Det er jo i bund og grund åndssvagt for man snakker jo ikke sammen under filmen, men man skal da ha' nogen at følges med og bytte snolder med :)
#50 filmz-moonbird 19 år siden