Det gør resten af filmen til gengæld ikke. For at der skal være noget interessant at komme efter, bør enhver film været strikket sammen på en måde, der trods alt bærer en smule realisme i sig. I hvert fald når dramaturgien fingerer at bevæge sig i et, med forbehold, realistisk univers. Det er ikke tilfældet her. Og derfor er der vel også meget andet at sige, end: Bedre held næste gang!
Skriv ny kommentar:
#51 Guts 17 år siden
Pandora du er min heltinde!!! Hørt!!
#52 keitel 17 år siden
Men denne film er jævn kedelig, desværre. Netop det anmelderen påpeger at de bliver jaget rundt i skove og byer af soldater, det giver ikke megen mening som han siger, så jo en ok anmeldelse.
#53 akerman 17 år siden
#54 filmz-xlarti 17 år siden
#55 pulse83 17 år siden
#56 duuk74 17 år siden
#57 thomas040 17 år siden
man sad på kanten af sædet med en fornemmelse af "det er løgn!" på spidsen af tungen....
#58 Hal60 17 år siden
- 4/6 herfra.
#59 filmz-PeCa 17 år siden
Den har yderligere formået at få karakteren 8.1 på IMDB.com, så jeg ved ikke om din anmeldelse kan bruges?
Undskyld jeg siger det sådan, men når du er uenig med de måske to største filmsider i verden, stiller jeg i hvert fald spørgsmålstegn ved din filmvurdering.
#60 filmz-grev_michal 17 år siden
den dag allle anmeldere er enige omkring alle film - er den dag jeg stopper med at læse dem....
Ideén med filmanmeldere er at finde en der deler ens egen smag også gå efter det...det er ihvertfald det jeg gør.