Alfonso Cuaróns visionære fremtidsepos er en fryd for sanserne – så visuelt spektakulær, uhyre velspillet og rig på gode ideer og tankevækkende analogier, at det er meget let at tilgive tilstedeværelsen af få langsommelige passager. Både discens transfer og lydspor er af høj kvalitet, men manglen på ekstramateriale er både skuffende og frustrerende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-henrikmk 16 år siden

#8 (gofferoffer)

Vi ved strengt taget heller ikke om det er tilfældet.

Det kan jo være den britiske propagandamaskine der kører i høje omdrejninger og leverer misinformation til befolkningen for at holde dem i skak. Det er ikke ualmindeligt at sende den slags budskaber ud i lande der ønsker at være isolerede fra andre lande, såsom Nord Korea.
Hail Ilpallazo!
Gravatar

#22 filmz-gofferoffer 16 år siden

#21

Yeah, men det forklarer dog ikke, hvorfor der er så mange udlændinge, der strømmer til England. Det er jo ikke ligefrem, fordi der er massevis af mennesker, der desperat forsøger at komme til Nordkorea. Så der må alligevel være en smule hold i propagandaen, omend i overdrevet form.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#23 BossDanmark 16 år siden

Jeg synes det er meget forfriskende at man kan se en fremtidsfilm, uden der skal være alt muligt halløj, som en eller anden tror det vil blive som. Her er ingen smarte computer, robotter, biler eller andet. Det er nøgent og beskidt. Verden er i forfald - og filmens premis holder helt vildt godt. Vi behøver ikke svar på alt - det er bare sådanne! Da jeg så den i biffen, var der delte meninger om den - ikke alle kunne lide den, måske mest fordi den ikke indeholder noget positivt budskab... (og så alligevel...)

Men på DVD, der ville jeg gerne se en bagom optagelserne.... jeg vil se hvordan de har lavet de forskellig scener - så jeg venter med at købe, til der er en udgave med det.... mon ikke den kommer...
"Jeg ska' ha' noget coke. Det ska' jeg da ha'. Det ska' jeg da haaaaa'"
Ulrich Thomsen som Peter i 'Blinkende Lygter'
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 15 Har lige vundet den her på filmz.dk, så kan du nøjes med at se den på dvd og ikke HD ;) - kan vi se den sammen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#25 filmz-Bruce 16 år siden

#24 Lyder fint! Så tror jeg, at jeg sletter den fra HD listen :) Og tillykke med det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 filmz-Is 16 år siden

Skuffende film.. Kan ikke blive højere end 3/6
Gravatar

#27 Pytter 16 år siden

Så den i sidste uge, synes sgu den var meget interessant, men levede dog ikke helt op til mine forventninger, så det blev 8/10.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#28 chronaden 16 år siden

kan se den film for cinematographien alene :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#29 Outbound Sith 16 år siden

#28 Amen to that, brother!!! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#30 Kisbye 16 år siden

Filmen oser langt væk af religions fimseri.
Det er synd, da filmen ellers har mange kvaliteter og sikkert vil kunne nydes hvis man kan se bort fra det.
men det kan jeg ikke

2/6 herfra
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: