“Cloverfield” er en af de mest underholdende og opfindsomme genrefilm i årevis. Hverken replikkerne eller skuespillerne er ligefrem sensationelle, men denne æstetisk spektakulære gyser puster nyt liv i genren. Dvd-udgivelsen indeholder et solidt transfer, et mageløst lydspor og en lille, men interessant portion ekstramateriale. Varmt anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 MouseMickey 15 år siden

#9 den danske udgave kommer hvis nok til oktober. Men den Amerikanske er regionsfri og kan fås hos www.dvdpacific.com
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#12 MuManden 15 år siden

#11 Tak for svaret. Jeg vil nu helst have film med DK undertekst, så jeg venter bare 3 måneder mere.
Jeg har også en masse andre ting jeg skal bruge mine penge til her i denne sommer, så det passer faktisk mig godt nok at vente til efteråret :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13 filmz-DocDoom 15 år siden

2:6 herfra
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#14 filmz-stente 15 år siden

Jeg synes simpelthen filmen er genial - sidst jeg har følt mig så meget "en del af filmen" var med united 93. Kan varmt anbefaldes......vidste den for mine venner som ikke viste hvad den handlede om og de blev særdeles positivt overrasket.

6/6
Gravatar

#15 Kyllingebenet 15 år siden

3/6 herfra ..
Gravatar

#16 metabolid 15 år siden

Bemærkelsesværdig film der er ualmindeligt godt skruet sammen på stort set alle fronter! Har ikke haft den samme biografoplevelse siden Aliens i Imperial tilbage i 1986...
Gravatar

#17 Crash 15 år siden

Har ikke læst hele anmeldelsen, da jeg er bange for at få for meget at vide om filmen, eller at den afsløre noget spænding. Men filmes der hele vejen igennem filmen, som om det er en som filmer med sit videokamera, eller ser man scener, hvor det ikke er ineye filmning, altså fra flere vinkler... you know? :)
Gravatar

#18 izi 15 år siden

#17 Nej det hele er filmet med et (HD-)cam, dog filmer kameraet nogle fjernsyn hvor du så ser det fra nogle andre vinkler.. sorry hvis det afslører for meget!

Kan sgu ikke vente på den danske blu-ray udgivelse... må... købe... nu!

Har føsdag, så jeg må godt hehe :D
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#19 filmz-Narniabæver 15 år siden

9/10 fra mig
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#20 filmz-spendabel 15 år siden

Klasse. Intet mindre. Denne film er ganske rigtigt et forsøg på vise de direkte konsekvenser når en ukendt fjende smadre ens by(smuk brug af 9/11). Jeg må sige at jeg ikke kan brokke mig over noget i denne mageløse film.

Skriv ny kommentar: